GDC 2015: Mozgásban a Mizuchi engine

  • Írta: zoenn
  • 2015. február 24.
  • Videó
Link másolása
Újfent megcsodálhatjuk élesben a Silicon Studios Unreal Engine 4-re épülő motorját. A Mizuchi engine igazi cross-platform technológia, PC-n, PS4-en és mobilokon is remekül érzi magát, ahogyan az az új techdemóban is látható.

Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, a Silicon Studiónak külön standja lesz az idei, március 2-án rajtoló Game Developers Conference-en, ahol a látogatók mozgásban is megcsodálhatják a PC-s, mobilos és PlayStation 4-es Mizuchi engine-t, amibe a valósághű optikai effektusokat ígérő Yebis 3 és Paradox technológiákat is beépítik.

Most egy új techdemóval szolgáltak a fejlesztők:

5.
5.
randall13
#4: Talán mert nem támogatja?????
4.
4.
zsozsofighter
A felsorolásból miért maradt ki az XBOX ONE?????
3.
3.
randall13
#2: Mert a fenti videóban a bevágott játékok olyan hűdejól néznek ki. :D A Unity is tud hasonlót, sőt. De ezek csak tech-demók. Az lesz a lényeg, hogy melyiket lesz egyszerűbb kezelni, mert a hajukra kenhetik a grafikát a fejlesztők, ha egyszer kínszenvedés az engine-nel dolgozni és minden 2-3x annyi időbe telik.
2.
2.
Cipo3
#1: De unity-ben nem fognak ilyet kihozni. Épp 2 unity-s játékkal is játszom és ott a játékélménynek kell dominálnia mert a grafikától nem fogsz hasra esni.
1.
1.
randall13
Hát ez inkább az indie fejlesztőknek készülhetett, de arra meg már ott a Unity, amit egy majom is tud használni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...