Az Ubisoft és a Crytek bejelentette, hogy július 15-én érkezik a Far Cry című igencsak sikeres játékukhoz a legújabb javítócsomag, ami a szokásosnak mondható játékmenet beli javításokon és bugfixeken kívül elhozza a Pixel Shader 3.0 támogatást a Geforce 6800 tulajdonosok számára (ugyanis jelenleg csak ez a kártya támogatja ezt).
Ettől a játék nem lesz szebb, az új featürökhöz ugyanis számos munkára lenne szükség, és nem biztos hogy beilleszthetőek lennének a jelenlegi motorba, azonban azt már most meg lehet csinálni a legtöbb 2.0-as shadereket használó játéknál, hogy újrafordítják a shader programokat a 3.0-ás verzióra, és ezzel jelentősen meg tudják növelni a sebességet. Lehetőség van egy azonos fű modellből például kirakni akár egy rétet, a "geometry instancing"-nak köszönhetően, ami mindig változtat a modell külsején, vagy pedig olyan bonyolult fényeffekteket leképezni egy renderelési menetben, melyeket eddig csak több menetben tudtak végrehajtani a videókártyák.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.