Aki emlékszik a Halo 3 indulásakor lefolytatott hatalmas marketing-offenzívára, az bizonyára megijed annak hallatán, hogy a Microsoft még többet szeretne elkölteni a Halo: Reach indulásakor. Míg az elődnél 4,2 millió dollárba került a kampány, a Reach esetében erről egyelőre nincs pontos adatunk, de arról már tudunk részleteket, hogy mire fog elmenni a lové.
Egyrészt együttműködnek a Pepsivel, így 300 millió Mountain Dew üveg oldalán, és 30 millió csomag Doritos csomagján fog Halo: Reach borítás díszelegni. Ezen kívül lepaktáltak az Ultimate Fighting Championshippel, valamint elindítanak egy weboldalt, amin keresztül a felhasználók manipulálhatnak egy robotot egy San Francisco-i raktárban, hogy lézerek segítségével létrehozzanak valami nagydarab objektumot. Egyelőre fogalmunk sincs, hogy ez pontosan mit jelent, de jól hangzik. Ezek mellett persze folyamatosan mennek majd a tévéreklámok is, in-game bejátszások helyett a Reach-től már lassan megszokott módon élőszereplős felvételekkel.
A játék első részének Xboxos indulása óta 34 millió Halo játék kelt. A sorozat fantasztikus sikere nem áll meg, még akkor sem, ha a Bungie búcsúzik az univerzumtól, hiszen a szériát a Microsoft új, belsős csapata, a kizárólag Halóra specializálódott 343 Industries fogja tovább vinni.
Nagyon sokkat várok ettől a résztől, remélem nem csalódom. :)
NINCSTELEN!! XD.
NINCSTELEN!! XD.
14?Nem 24?Én aszitem hogy az F1 el 1 időbe jön....de ha 14 akkor annál jobb :D.
Ha elolvastad volna, amit a hírbeküldésnél írnak, átnézik a beküldött híreket és utána rakják(esetleg át is szerkesztik)...De az is lehet, hogy nem ment el.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.