Félmillió példányban kelt el a Divinity: Original Sin
- Írta: zoenn
- 2014. szeptember 13.
A Larian fejese, Swen Vincke örömmel újságolta el, hogy a Divinity: Original Sin kritikai fogadtatása kedvező: 87 százalékon áll a Metacriticen, míg a felhasználók átlagban 89 százalékot adtak az RPG-re. Két hónappal a megjelenés után már 500 ezer példány talált gazdára.
Azaz a költségek immáron megtérültek, a játék most lépett át a nyereséges zónába. Vincke szerint a Divinity: Original Sin "nem elég jó" a szemükben, így a jövőben további finomítások várhatóak, miközben már a következő játékukon agyalnak. A kontrollertámogatás tesztelése már folyamatban van, a kooperatív mód osztott képernyős változatán is dolgoznak. Emellett a játék motorja is javulni fog, idővel egy csomó extra fícsört adnak hozzá
És mi a helyzet a csapat következő projektjével? Annyi biztos, hogy ezúttal nem közösségi finanszírozásban gondolkodnak, hiszen az Original Sin sikere lehetővé tette, hogy saját maguk dotálják az új címet - persze a közösséget nem zárják ki a fejlesztés folyamatából.
Pont olyan mintha a Metro meg a CoD lenne összehasonlítva, mert mindkettő FPS. :)
És egy jó H&S játékban vannak RPG elemek.
A DMC például nem H&S, hanem akciójáték. De mivel egy H&S is akciójáték, nagyon vékony vonal választja el őket...
Ha mobilos akkor viszont nagyon jo eladas.
Következő játékukról mintha azt olvastam volna valahol, hogy hasonló lesz csak sci-fi-ben. Mindenesetre kíváncsian várom bármi legyen is az.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.