Ez a hír persze csak erőltetetten "WTF", hiszen ezeknek a celebritásokkal tűzdelt játékoknak is van célközönsége, ráadásul kifejezetten nagy: az említett Kardashian-címet például alig három hónap alatt 22,8 millió alkalommal töltötték le, és ugyanezen negyedév alatt 43,3 millió dollárt kaszáltak vele a fejlesztők, úgyhogy valahol érthető, hogy ezen a vonalon haladnának tovább.
Túl sok részletet a Britney-játékról még nem tudunk, de az biztos, hogy mobilokra készül, és várhatóan 2016 első felében fog elkészülni. A készítők öt évre írtak alá az énekesnővel, illetve a szerződésükben szerepel az a lehetőség is, hogy siker esetén három évvel meghosszabbíthatják a megállapodásukat, amely jegyében Britney a kinézetét és a hangját adja majd a popszakmába betekintést engedő játékba. A szerződés kitér arra is, hogy Britneyt bizonyos mértékű kreatív kontroll is megilleti majd a fejlesztés során.
A közelmúltban egyébként Lindsay Lohan és Kanye West is saját fejlesztésébe kezdett.
Mondjuk ez a kardashian (őszintén remélem, hogy rosszul írtam!) -jelenség is tökéletesen bizonyítja az ősi tézist, miszerint ha a média csillámport szór a kutyasz*rra és kaviárnak nevezi, a (cél)közönség eszetlenül rohan megvenni...
Szerintem ez önmagában az igazi WTF-jelenség.
A kopaszra borotvált Britney-vel gyilkolhatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.