A Night Dive Studios alapítója, Stephen Kick a Fast Company magazinnak adott interjújában elárulta, hogy miután a csapat megszerezte a System Shock-jogokat, elkészítik az eredetileg 1994-ben megjelent akció-szerepjáték remake-jét. A munkálatok már elkezdődtek.
Fontos megjegyezni, hogy nem egy szimpla HD-változatról van szó - ez utóbbi nem is olyan régen jelent meg a GOG.comon. Egy valódi remake készül, ráadásul Kickék együttműködnek az eredeti játék grafikusával, Robert Watersszel is, aki újraértelmezi a terveket, így a designnal minden rajongó meg lesz elégedve.
A Night Dive pontosan ilyen játékokat készít: több klasszikus, vagy elfeledett PC-címet szerez meg, majd újra kiadja őket modern platformokra. Így tett többek közt a Turokkal és a Wizardry-sorozattal is.
További infók az elkövetkezendő hónapokban várhatóak.
Csak sajnos Gordon nem vállalta és sok időbe tellik, mire Gabe-et belepaszírozzák a HEV-suitba :DDD
Azért csinálnak remakeket, mert viszonylag kevés erőfeszítéssel, nagy bevételt lehet elérni, mivel lesz rá olyan vevő is, aki régebben lemarad egy adott címről, például azért, mert akkor még meg se született, amikor az adott cím készült.
Szóval lehet rúgkapálózni ezellen, de felesleges.
Akkor van gond, amikor alig egyéves címet remakelnek, vagy hd-masterelnek vagy akármi...
Jól értem, hogy a Turok és Wizardry sorozat játékaiból is FOG készülni Remake, vagy MÁR csinált ilyet a stúdió korábban? Mert az előbbi, akkor izgatottam várom.
Kérem szépen, az ilyen remakekre kíváncsi az ember...
Baromi rossz erzes, amikor az ember ezeket 20 evvel ezelott tolta es megmaradt a fejeben, h milyen gyonyoru es jo jatek, majd amikor bepattintja mai fejjel, elhul, h mekkora okadek a grafika. Tudom, h klasszikus, de a multkor amikor GoG-on megjelent, fellelkesultem, h ujra jatszhatom vele, de 20 ev az 20 ev es elfelejtettem, h igy nez ki a jatek, pedig anno nagyon imadtam.
Engem a ss2-ben a folyamatosan gyartott ellenfelek zavartak rohadtul, de a hangulat az ott volt az teny.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.