A gyilkosozás a nyolcvanas években terjedt el, a társasjáték pedig töretlen népszerűségnek örvend azóta, számtalan válfaja született már. A lényege borzasztó egyszerű: összeül egy csapat játékos, akiknek idő alatt ki kell találniuk, hogy kik a gyilkosok közülük, kik akarják titokban megölni őket.
A Werewolves Within is egy gyilkosos játék, csak éppen itt minden játékos VR-szemüveggel játszik, és a történet szerint egy kis falu lakosait alakítják, akik a vérfarkasokat akarják megtalálni maguk között. Minderre öt percük lesz, játék közben pedig beszélgethetnek és mutogathatnak, hogy megfejtsék a rejtélyt, vagy épp ellenkezőleg, félrevezessék a többieket.
A beépített voice chat mellett ehhez előre betárazott mozdulatok állnak rendelkezésünkre, sőt még arra is lehetőségünk van, hogy közelebb hajoljunk a mellettünk ülőhöz és privát chaten súgjunk neki valamit. Ha felállunk, akkor tíz másodpercig a miénk a szó, és csak mi beszélhetünk, érdemes ugyanakkor odafigyelni a hanghordozásunkra, mert ezt a játék folyamatosan analizálja majd, és ez alapján animálja le (és így teszi gyanússá) a karakterünket.
További csavar, hogy minden játékos más-más szerepet kap majd egy-egy kör elején, amely különböző képességekkel ruházza fel őket. Az egyikük például kijelölhet valakit, akinek két szavazata van a vérfarkasok gyanúsításakor, egy másik meghallja a vérfarkas morgását, ha odahajol hozzá. Nyerni akkor tudsz, ha jó embereket gyanúsítasz meg, vagy vérfarkasként nem buksz le, de ez is szerepfüggő: valakinek a vérfarkasokat kell segítenie, másnak pedig az a célja, hogy magára terelje a gyanút, és megölesse magát.
A Werewolves Within online multiplayer játék, tehát nem arra találták ki, hogy egy szobában ülve játsszátok. A megjelenése ősszel várható "a fontosabb VR-eszközökre", tehát úgy tűnik, az Oculus Riften, a HTC Vive-on és a PlayStation VR-on is tiszteletét teheti.
A Ubisoftnak emellett két másik VR-projektje is készül, az egyik az Eagle Flight, a másik pedig az Assassin's Creed VR.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.