A sajtóközleményben nem fogta vissza magát Matteo Pezzotti, a játék vezető dizájnere, aki szerint az Unreal Engine-nek köszönhetően komoly minőségbeli ugrás lesz majd tapasztalható az idei epizódban, legyen szó látványról vagy az élethű fizikáról.
A játék a teljes idei szezont követi majd végig, természetesen az összes sorozat elérhető lesz, kezdve a Red Bull szponzorálta MotoGP Rookies kupával, a Moto3-mal, a Moto2-vel és magával a MotoGP-vel. Mind a 19 helyszín látogatható lesz, köztük a most bemutatkozó, Thaiföldön található Buriram International Circuit is. A Drone Scanning rendszernek köszönhetően teljes valójában kapjuk meg a pályákat, a versenygépeket, azok apró részleteit, valamint a versenyzők arcát is.
Megújul és még interaktívabb lesz a tutorial, illetve kapunk egy spectator módot is, továbbá fejlődik a mesterséges intelligencia, a motorok fizikája és a törésrendszer is, ami ráadásul skálázható is lesz.
A játék június 7-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.