A Temtem meglépte azt, amit a Pokémonnak már legalább tíz éve meg kellett volna - a klasszikus szörnygyűjtögetést és párbajoztatást egy élő, online világba költöztette. Igény márpedig van az ilyesmire, hiszen az eredetileg 70 ezer dolláros célkitűzést bőven túllépte a játék Kickstarter-kampánya - 573 939 dollárral zárult a közösségi finanszírozás.
Első ránézésre az ember könnyen hihetné a Temtemről, hogy ez csupán a szegény ember Pokémonja, s bizonyos szempontból ezzel nem is tévedne nagyot, hiszen a játékmenet és a mechanikák nagy része gyakorlatilag megegyeznek a klasszikus japán játékokéval. De ha hajlandók vagyunk elfogadni a "másolást", akkor hamar beláthatjuk, hogy a Temtemért felelős Crema stúdió nemcsak egy sima klónból szeretne néhány könnyen szerzett dollárt összeszedni. Ez egy olyan szerelemprojekt, amely azért jött létre, hogy a Pokémon-zsánert - már ha lehet ezt külön zsánernek nevezni - egy újabb szintre emelje.
A PC-re, Xbox One-ra, PS4-re, valamint Switchre készülő játék egy nyitott MMO-világba kalauzol minket, ahol egyszerre fejlődhetünk, gyűjtögethetünk és párbajozhatunk a többi játékossal. Az online párharcok mellett lehetőségünk lesz barátainkkal csapatot alkotni, s így más csapatok ellen, vagy a világ kooperatív feladataival szembeszállva kipróbálni a szörnyeinket.
Természetesen a klasszikus játékmenet kedvelői sem maradnak hoppon, hiszen mindent megtalálunk majd, amit egy igazán remek Pokémon-játéktól is elvárnánk. Barátainkkal, vagy akár egyedül is nekifoghatunk majd a Temtem sztorikampányának, amely elvisz minket az Airborne Archipelago összes szigetére.
Ha kíváncsiak vagytok a játék további részleteire, akkor feltétlenül látogassatok el ide, ahol egy halom látnivaló és sok-sok információ várja az érdeklődőket. A Temtem a tervek szerint 2019 szeptemberében készül el, de nem árt nyitva tartani a szemünket az esetleges alfa- és bétatesztek miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.