Öt év alatt a The Game Awards népszerűsége elképesztő ütemben növekedett nemzetközi szinten - olvasható a Geoff Keighley által kiadott sajtóközleményben. A múlt héten lezajlott eseményt több mint 45 videós platformon közvetítették, nem beszélve arról, hogy a világ minden táján egyre növekvő érdeklődésről és népszerűségről.
Bizony, az idei show dinamikus és informatív volt, számos bejelentéssel gazdagodtunk - simán odaállítható bármelyik E3-as konferencia mellé.
A 2018-as The Game Awardsot összesen 26,2 millióan követték élőben, ami 128 százalékos növekedést jelent a tavalyi 11,5 millió nézőhöz képest. A Twitch produkálta a legnagyobb egyidejű nézőszámot: a csúcsponton 1,13 millió főt számláltak. Több mint 300 streamer közvetítette a showt saját csatornáján, amely 140 százalékkal több streamet jelent, mint 2017-ben.
A díjátadó a világ első számú trendjének számított a Twitteren is - ez már sorrendben a negyedik évben van így. Az esemény csúcspontján 4 millió nézőt számoltak, ebbe már beletartozik a YouTube is, ahol szintén duplázott a TGA.
A leadott szavazatok száma 50 százalékkal, több mint 10,5 millióra nőtt tavalyhoz képest. Voksolni az esemény hivatalos honlapján, a Discordon, a Twitteren, a Facebook Messengeren, az Amazon Alexán és Google Asszisztensen keresztül lehetett, valamint Kínában a Bilibilin.
Lássuk, milyen ütemben növekedett a The Game Awards nézőszáma az elmúlt öv évben:
- 2018: 26,2 millió (128 százalékos növekedés)
- 2017: 11,5 millió (202 százalékos növekedés)
- 2016: 3,8 millió (65 százalékos növekedés)
- 2015: 2,3 millió (23 százalékos növekedés)
- 2014: 1,9 millió
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.