A Monster Hunter World PC-s verziójának grafikája ugyan összhatásban meglehetősen kellemes, ám itt-ott azért felütik a fejüket a döbbenetesen alacsony felbontású textúrák. Április 4-től azonban a Capcom jóvoltából búcsút mondhatunk az elnagyolt felületeknek - már ha van hozzá megfelelően erős videokártyánk.
Az említett napon ugyanis egy jókora frissítést kap a játék, mely nem csak új élsimítási eljárásokat tesz elérhetővé a TAA és a FXAA formájában, de opcionálisan bekapcsolhatóvá varázsolja a 40 GB-os méretű HD-textúrapakkot is. Utóbbival kapcsolatban a fejlesztők felhívják a figyelmet, hogy kizárólag azoknak a játékosoknak érdemes az új opciókkal próbálkozniuk, akiknek a videokártyájuk legalább 8 GB VRAM-mal rendelkezik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.