A Candy Crush Soda Saga 2014 közepén landolt az Apple és a Google alkalmazásboltjában, azóta pedig több mint kétmilliárd dollár bevételt hozott a King (illetve a csapatot 2016 óta birtokló) Activision Blizzard számára. Ez a Sensor Tower legutóbbi jelentéséből derült ki, amely azt is megerősíti, hogy a játék letöltései 410 milliónál járnak mostanság.
A játék különösen az Egyesült Államokban népszerű, innen származik az összbevétel 55 százaléka, a letöltések pedig 68 millióra rúgnak az országban. Az ezüstérmen két ország osztozik: bevételek szempontjából az Egyesült Királyság a második (a teljes forgalom 7 százalékával), míg a letöltések alapján India (50 millióval).
Érdekesség, hogy az elmúlt negyedévben a King bevétele 450 millió dollár volt, ennek 85 százalékát a négyrészes Candy Crush-sorozat hozta össze: a Candy Crush Soda önmagában 85 millió dollárral járult hozzá a forgalomhoz, míg a mezei Candy Crush további 258 milliót szállított.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.