Annak idején fényes sikert aratott a Kickstarteren a Bloodstained: Ritual of the Night, a fejlesztők 5,5 millió dollárt kalapoztak össze a projekt megvalósítására. A gyűjtés során több stretch goalt is elértek a játékosok, 5 millió dollárért például egy roguelike-módot ígértek be nekik, amely egészen új ízt adott volna a játéknak.
A roguelike-módban ugyanis minden egyes alkalommal egy procedurálisan generált kastélynak eshettünk volna neki, így minden egyes végigjátszás során más és más élmény vált volna ránk. A tervek szerint az egyedi kastélyunkat meg is oszthattuk volna másokkal, a főellenség legyőzése után ugyanis kaptunk volna egy kódot, amivel mások is hozzáférhettek volna a kastélyunkhoz.
A rossz hír az, hogy ez a fícsör végül mégsem fog bekerülni a játékba. A fejlesztést vezető Koji Igarashi egy sajnálkozó blogposztban jelentette be - több mint négy évvel a Kickstarter-kampányt követően -, hogy technikai okokból nem tudják elkészíteni a beígért játékmódot, a játék kódja ugyanis egész egyszerűen nem arra lett kitalálva, hogy procedurálisan generált pályákkal dolgozzon.
A játékosok ehelyett egy úgynevezett Randomizer módot kapnak majd, ahol a standard sztorimódot nyolc különböző paraméter mentén változtathatjuk meg véletlenszerűen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.