Habár a Halo Infinite bemutatója tiszta képet adott arról, hogy körülbelül mire számíthatunk Master Chief legújabb kalandja során, sok felfedezetlen újdonság vár még ránk. A 343 Industries és a Microsoft megnyitotta a kapukat a külföldi sajtó előtt, így több interjú, személyes próbalehetőség, kérdezz-felelek és még egy belsős blogposzt is napvilágot látott a prezentáció után - ezekből szemezgettünk néhány érdekesebb infómorzsát.
Kezdésként érdemes megemlíteni, hogy a tegnap látott gameplay-felvételek különös módon nem a Microsoft új konzolján, hanem PC-n készültek, habár a redmondiak szerint az itt látottak megegyeznek a Series X által nyújtott látvánnyal. Az ellenben továbbra sem teljesen egyértelmű, hogy a kész produktum pontosan így fest majd-e, a demó ugyanis egy jóval korábbi buildben lett felvéve. Mindenesetre annyit leszögezhetünk, hogy az új Slipspace Engine-ben készülő játék szakít az eddig megszokott, fényárban úszó látványvilággal.
Az Infinite nem csak ezen a téren szakít az eddigi normákkal. Ahogy azt láthattuk, a játék egyjátékos kampánya során a megszokottnál jóval nagyobb szabadságot kapunk majd - széles, nyílt terepet járhatunk majd be, így ne csodálkozzunk majd, ha esetleg visszaköszönnek az open world-játékok jegyei és a titkos, felfedezésre váró helyek. Alanah Pearce magáról az új Halo-gyűrűről is kifaggatta a fejlesztőket, és habár hivatalos bejelentés nem érkezett efelől, a 343 sejtelmes válaszai arra engednek következtetni, hogy valószínűleg több világra is ellátogathatunk majd a kalandok során.
A játékmenet egyik látványos újdonsága a grappling hook volt - Chief az alkarjára erősített csörlővel a magasabb helyekre is könnyen felránthatja magát. Ennek kapcsán megtudhattuk, hogy a kampányban csupán egy rövid cooldown timer limitálja az eszköz használatát, ezzel a csörlővel azonban a többjátékos módban is találkozhatunk majd, habár itt nem alapfelszerelésként. Afféle felvehető power-up formájában szedhetjük majd össze, csakúgy mint a bemutató során látott Drop Wall képességet.
Ami pedig a helyi multiplayert illeti: habár a Halo 5: Guardians ejtette az osztott képernyős módot, a 343 visszahozza a sokak által kedvelt fícsört - ha úgy tartja kedvünk, akár négyfelé is feloszthatjuk majd a tévénket. Ezek után már csupán arra leszünk kíváncsiak, hogy a játék így is képes lesz-e tartani a 60 fps-es sebességet a 4K felbontás mellett.
Mivel egyelőre az Xbox Series X pontos megjelenési dátuma nem ismert, a mellé nyitócímként érkező Halo Infinite premierjét sem leplezte le a Microsoft, tudtátok azonban, hogy akár jóval korábban is megérkezhetett volna a játék? A fent mellékelt interjúból kiderült, hogy a Halo 5: Guardians negatív fogadtatása alaposan rátette a bélyegét a folytatásra - nyilvánvaló, hogy az Infinite kezdetben erősen támaszkodott volna az előző rész történetére, a rajongói visszajelzéseket látva azonban a 343 Industries gyakorlatilag teljesen újraírta a forgatókönyvet.
Nálam az exek döntenek,az erő nem érdekel.
A sonynál tudom,hogy mit várhatok minőségben és játékok terén valamint a folytatások készülnek.
A ms oldala nagyon ködös e téren.CGI előzetesektől nem ájulok el a gameplay a döntő,de kitudja mikor lesz és tetszeni fog-e a játékmenet.
Eleve ez a Halo szerintem rondább,mint az 5. rész One x-en.
Eszembe jutott erről a sci-fi tèmáról.
Esetleg Dome City nèven lehet ismert.
Nagyon komoly gondok vannak az emberek fejében.
Anno örültünk egy quarcjátéknak meg az N64-nek....tudom /tudom öreg vagyok , az akkor volt, most ha nincs 60fps akkor az egy szar, nincs nééégyká az egy fos....
én nem tudom......
- Játszatok!
Legyetek “gyerekek”.
Ne analizáljatok!
20,30X-os zoom alatt még a Last of Us és a Sekiro fái is Nintendo 64 szinten vannak!
Hiszem ha fej fej mellett haladtak volna a sonyval játékok és gép eladás terén ez nem valósul meg.Égett a ház valamit ki kellett találni.
Na mit is? Hááát adjunk sok játékot apró pénzért,teszünk bele neki AAA is,tuti bekajázzák. És bejött!
Sztem ott van a titok nyitja, h az MS a Game Pass-t tolja, oda pedig kontent kell, viszont úgy, h sok PC-n elfusson, így garantálva a több előfizetőt. Nem véletlen vásároltak be indie fejlesztőkből.
-> Lásd Netflix. Egyre több az előfizető, egyre több a kontent viszont a minőség folyamatosan romlik.
Viszont az a mondatösszeállítás, amit most írtál, ilyen bulvársajtó szintű doom spiral :) De amúgy te olyanokon idegeskedsz, amin nekik kéne. Meg azt vágod, hogy a Scorn hogy néz ki?
De ne kommunikálják már azt önelégült vigyorral fűszerezve folyamatosan, hogy ilyen erős a gép olyan erős stb...
Amikor meg az összes fosukon nyomják a képedbe az indi címeket meg ezt itt.
Nekik nagyon mutatni kéne valamit legalább egyszer!
Mert így nem fog mindenki szaladni előrendelni a konzoljukat.
Ez egy verseny konkurenciák közt!
Amikor megkérdezik tőlük hogyan tovább mik tervek sikerül e megnyerni a versenyt. Azt válaszolja ez a nagytudású : game pass, mi csak a google stadiával rivalizálunk.
Vr meg nem kell senkinek stb.
Azt bírom, hogy magáról a játékról, mármint a sisakos doomos faszis kitekintéstől, meg a gyors melee és kötéllel odahúzós részekről senki sem beszélt, pedig én azt hittem, hogy mindjárt elkezdi csinálni a glory killeket a csíf. Mert amúgy a grafikát fikázni én is tudom, sőt, bizonyítom is: csíf megy fel a lifttel és a bal szélső hegycsúcsnál, valamint a kép a középtől kicsit jobbra a nagy semmiből megjelenik minden átmenet nélkül két ordas nagy fellegzet:
https://youtu.be/-E-1BcILTPk?t=275
De ezt nem haterkedésből mondom, csak elsőre is amikor láttam, rendesen beletörött a látásom. Kellett 8-10 óra sötétség hozzá, hogy visszajöjjön, de még most is csak mankóval látok. De akkor mi van? A játékmenetről nem beszélt senki részletesebben, vagy a zenéről, ami igen jónak tűnik, csak hogy szar a grafika és vállalhatatlan a játék. És van egy olyan érzésem, hogy olyanok fikázzák a földbe ezt a grafikát, akiknek mondjuk semmi ellenvetésük sincs egy Minecraft, vagy Carrion ellen, 4K@60 fps-ről eddig pedig csak hírekben olvastak.
Erre ezt látva még a gondolat is elszállt!
Úgy kirúgnám ezt a fíííl szpenszert ebből a mikrofosból, hogy a lába nem érné a földet.
A játékmenettel lehet nem is lesz nagy baj,de itt az zavarja az embereket,hogy 2020 ban előadnak egy 2014-15 látványt.
Aminek ez a 8-10 perce gameplaye ezer sebből vérzik,mert itt nem csak a grafikával van baj.A környezet legalább akkora gáz.A fák,szikla,sár,űrhajó,vagy fegyverek,a végén az a fő boss ahogy kinéz stb...
A háttérben a MS áll van pénz is egyik legnagyobb húzó cím a legelső box óta él a sorozat,aztán mint ha egy háttér nélküli amatőr kis költségvetésű csapat csinálta volna!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.