Az Oculus Quest 2 tavaly októberben került boltokba, de azóta több példány talált belőle gazdára, mint az összes többi Oculus-eszközből összesen. Ez a Bloomberg interjújából derült ki, amit a Facebook Reality Labs igazgatója, Andrew Bosworth adott a lapnak. Az úriember szerint ez egyértelmű jele annak, hogy az Oculus-headsetjei mainstream termékké válnak.
"Ha közelebbről nézed, ez épp most történik. A tény, hogy az Oculus Quest 2 alig néhány hónappal a piacra kerülése után nem csak a közvetlen elődjét, de a többi Oculus-szemüveget együttvéve is megelőzte eladásokban, fontos jele annak, hogy elmozdultunk az early adopterek felől a folyamatosan növekvő mainstream tömeg felé."
Már az Oculus Quest is óriási sikernek bizonyult, nem véletlenül döntött úgy a Facebook, hogy nyugdíjazza a Rift formatervét a Quest 2 javára. Habár az Oculus Questek önálló eszközként képesek működni, a gyártó az Oculus Link révén azt is lehetővé teszi, hogy egy PC-re csatlakoztassuk a jobb teljesítmény érdekében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.