A Blizzard egykori fejlesztői összeállnak, hogy egy új RTS címen dolgozzanak – ismerősnek hangzik? Azért, mert hasonló sztoriról már írtunk nem is olyan régen: akkor a Tim Campbell és Tim Morten alapította Frost Giant Studiosról volt szó. Most három újabb blizzardos veterán társult, hogy a Tencent és a Lightspeed & Quantum Studios égisze alatt létrehozott Uncapped Gamesen belül egy új valós idejű stratégián dolgozzanak.
A stúdiót Jason Hughes és David Kim vezeti (fejenként több mint tizenöt évnyi tapasztalattal a hátuk mögött), a vezető mérnök szerepét pedig Zhongshan Zhang vállalja magára, aki a Blizzard mellett a Foundation 9-nál és a Ubisoftnál is gyűjtött technikai ismereteket.
Mind Hughes, mind Kim szakavatott az RTS-ek terén, hiszen mindketten dolgoztak a StarCraft II-n (de a Diablo IV fejlesztéséből is kivették a részüket), míg Hughes az Age of Empires-sorozat munkálatainak is részese volt. Kim elmondása szerint „a következő nagyszerű PC-s RTS elkészítése már egy évtizede a céljaim között szerepel, a Lightspeed & Quantum kiváló lehetőséget nyújt erre. Az első nagy lépés, hogy ezt megvalósítsuk, az egy remek fejlesztőkből álló csapat összeállítása, olyanok támogatásával, akik épp annyira hisznek az RTS-ekben, mint mi magunk."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.