A Dead Space-remake bejelentése pillanatok alatt izgalomba hozta a horrortrilógia rajongóit, a rövidke teaser azonban nem sokat árult el az EA Motive játékáról. Később megtudhattuk, hogy puritán módon, mikrotranzakciók nélkül érkezik majd a felújított változat, illetve megismerhettünk egy-két technikai részletet is - köztük azt, hogy a Visceral Games munkáját újrázó csapat a Frostbite Engine-ben építi újra az USG Ishimurát.
Ennek kapcsán a Motive csapata megerősítette azt is, hogy az eredeti pályadizájn szerint készítik el a remake-et, ez azonban nem feltétlenül azt jelenti, amire elsőként gondolnánk. Roman Campos-Oriola az IGN-nek adott interjújában elárulta, hogy az új változat néhány olyan helyszínt is tartalmaz majd, amelyeket a Visceral Games csapata a vágóasztalon hagyott, szimplán az akkori idő technikai limitációi miatt. A játék kreatív igazgatója szerint már az első fejezet során is találkozhatunk néhány olyan folyosóval, amelyeket az eredeti fejlesztők másféle módon szerettek volna felhasználni.
Mivel a rövidke teaser mellé egyelőre nem kaptunk gameplay-bemutatót, egyelőre nehéz pontosan behatárolni, hogy miféle változtatásokat hoz még a Dead Space-remake. A modern szájízhez igazított látvány és hangzás természetesen garantált, de a hírek szerint a vérfagyasztó hangulatot némileg kicsiszolt történetvezetéssel és karakterekkel, valamint modernizált játékmechanikákkal fokozza tovább a Motive csapata.
A Dead Space-remake PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re készül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.