Az Activision a minap bejelentette, hogy egy újabb mobilos fejlesztőcsapattal bővítette a stúdiói sorát. A Digital Legends csapata (akik egyébként anno a konkurenciának leszállították a Battlefield: Bad Company 2 kisképernyős változatát) idén már gyakorlatilag az Activision ernyője alatt dolgozott, mégpedig azon a mobilos Call of Duty-játékon, amelyet a Beenox és az Activision Shanghai hegeszt.
A barcelonai csapat minden bizonnyal remekül összedolgozott az Activision mobilos stúdióival, hiszen az óriásvállalat másképp nem vonta volna hivatalosan is a saját ernyője alá a brigádot. Rob Kostich, az Activision elnöke elárulta, hogy a tehetséges csapat beolvasztása egy újabb nagy lépést jelent a kiadó számára, hiszen a segítségükkel izgalmas, innovatív és minőségileg világklasszis játékokat készíthetnek majd.
Világos tehát, hogy az Activision jókora szeletet kíván magának vágni a töretlen népszerűségnek örvendő mobiljátékok piacán. Mindez persze egyáltalán nem meglepő, hiszen a Call of Duty: Mobile az elmúlt két évben a világ egyik legnépszerűbb játékává vált a platformon, a King fejlesztései pedig továbbra is töretlen sikernek örvendenek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.