Tavaly nyáron hatalmasat robbant a Splitgate bétatesztje, a nem várt siker pedig oda vezetett, hogy a fejlesztők kénytelenek voltak elhalasztani a végleges változat megjelenését, a beérkező rajongói visszajelzések alapján ugyanis sokkal több időbe telt a fejlesztés befejezése és a finomhangolás.
A játék iránti lelkesedés azóta sem csökkent, sőt, úgy tűnik, hogy váratlan helyről érkezett támogatás, a Splitgate-et fejlesztő 1047 Games CEO-ja, Ian Proulx ugyanis a The Loadout magazinnak adott interjúban elárulta, hogy a Halo Infinite megjelenését követően megugrott a játék PlayStationre kiadott változatának felhasználói bázisa. Proulx elmondása szerint a statisztikák egyértelműen bizonyítják, hogy egy nagyobb rajongói bázissal rendelkező, hasonló arénás lövölde sikere inkább segít más játékok népszerűségén, nem pedig kannibalizálja a felhasználó bázist.
A CEO elmondta, hogy éppen ezért nagyon örül annak, hogy a Halo Infinite megjelent, ugyanis szerinte a Splitgate és a 343 Industries shootere a jövőben segíteni fogják egymást. Proulx szerint a rengeteg battle royale-játék miatt most nagyon nagy a zaj, így bőven lesznek olyan játékosok, akik visszakanyarodnak majd az arénashooterekhez.
Természetesen az 1047 Games nem szeretné, ha mezei Portal- és Halo-koppintásnak titulálnák a Splitgate-et a játékosok, így 2022-ben az lesz az egyik központi feladatuk, hogy vizuálisan minél markánsabban megkülönböztessék a játékukat a konkurenciától.
Ha minden jól megy, akkor idén PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is megjelenik a Splitgate.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.