A Yakuza, vagy mostani nevén Like a Dragon-sorozatot ténylegesen egy jelzővel lehet leírni: japán. A furcsa, excentrikus karakterekhez a látványos, abszurd harcjelenetek párosulnak, ráadásul úgy, hogy amikor komolyra kell venni a hangsúlyt, akkor az viszont tényleg komoly maradjon, és a összképet nézve ne csorbuljon egyik aspektus sem.
Ilyen alapokra építkeznek a fejlesztők a januárban érkező Like a Dragon: Infinite Wealth esetében is, ahol rengeteg ismerős karakter tér majd vissza. Azonban nem csupa nosztalgia lesz a játék, a fejlesztők ugyanis jópár újdonságot vittek harcrendszerbe. Kapásból markáns változás, hogy harc közben meghatározott keretek között szabadon mozoghat karakterünk. A helyezkedés igen fontos lesz, mivel a környezeti sebzés, a fegyverként használható tárgyak, illetve a karaktereink közös kombó mozdulatai akár pillanatok alatt eldönthetik egy harc kimenetelét.
Ugyanis most már ha falnak lökjük ellenfelünket, esetleg egy lángcsóvába, akkor plusz sebzést vihetünk be. Az KRESZ-táblák és akár a biciklik is bármikor fegyverré válhatnak a kezünkben, és jaj annak, aki egy stoptábla rossz végén van!
Új munkakörök is érkeznek a játékba, mint például a szamuráj, de lesznek karakterspecifikus szakmák is (Kiryué a Dojima Sárkánya), amelyek bónusz képességeket és kombókat biztosítanak majd harc közben. Az immár taktikus harcok során fejlődünk és új képességeket oldhatunk ki, ha pedig magunknál jóval gyengébb ellenfelekbe futunk bele, akkor egy csapással földre küldhetjük majd őket. Ilyenkor kevesebb tapasztalati pontot kapunk ugyan, de gyors pénzszerzésnek megteszi.
Egyelőre még csak papíron élvezhetjük a játék eszelős hangulatát, január 26-tól viszont már PC-n, Xbox One-on, Xbox Series X/S-en, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön is belevethetjük magunkat a harcba!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.