Az Everywhere készítői mesélnek az ambiciózus alkotásról
- Írta: szlav
- 2023. december 1.
A néhai Crytek Hungary fejese és a Rockstar North egykori producere, Lezlie Benzies 2017-ben kezdte meg az Everywhere fejlesztését, lassan pedig kezd összeállni, hogy mit is takar ez a gigászi projekt. Szó volt korábban GTA-klónról, metaverzumról és egy mindent (is) magába foglaló közösségi open world játékról... egyik sem jellemzi pontosan az Everywhere-t, de talán az utóbbi áll hozzá a legközelebb.
Az Everywhere ugyanis gyakorlatilag egy fejlesztői platform. Hasonlíthatjuk a Fortnite fejlesztői környezetéhez, a Halo-játékok Forge-módjához, a Dreamshez vagy akár a Robloxhoz is, de a lényeg a következő: az előre megtervezett közösségi tér mellett lényegében egy olyan könnyen kezelhető fejlesztői eszköztárat kapunk, amelyben akár a laikusok is létrehozhatnak saját világokat, saját játékokat.
Ezt tartogatja tehát az Everywhere. Ha ti is bele szeretnétek kóstolni, akkor jelentkezzetek a zárt alfára!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.