A finn fejlesztőcsapat egy sajtóközleményben erősítette meg, hogy teljesen elvetették a Kestrel munkacímen futó projektjük terveit, aminek a kínai Tencent volt a társfinanszírozója. A cég inkább a portfóliójukban lévő többi játékra szeretne fókuszálni a jövőben - legalábbis ezzel indokolták a multiplayer anyag törlését.
Noha kevés információ volt eddig a kezdetben Project Vanguardként ismert játékról, az első tervek alapján egy ingyenesen játszható többjátékos cím lett volna. Tavaly novemberben fizetős, prémium játékká alakították azt - ekkor kapta meg a Kestrel munkacímet.
A fejlesztőket más projektekhez helyezik át, nem lesznek elbocsátások, de a változás hatására a cél új munkaerő iráni igénye is lecsökken, magyarán nem fognak új emberek toborozni, ami érthető.
A Kestrel még koncepciós fázisban volt, s míg a Remedy más projektjei jól haladtak, itt nem igazán történt előrelépés. Tero Virtala, a Remedy vezérigazgatója szerint a törlésből más projektek fognak profitálni, miközben értékes tanulságokat vontak el, és megköszönte a Tencent eddigi együttműködését is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.