A Deadlockról származó első információkat a beszédes nevű GabeFollower X-felhasználó szállította a múlt héten, néhány képet is mellékelve róla, de a jogi követelések miatt elzárta az infócsapot a Valve hero shooteréről. Az Insider Gaming azonban további részletekre derített fényt, sőt még mozgásban is látta a játékot, amiket nem hozhatott nyilvánosságra.
Annyi biztos, hogy a GabeFollower értesülései legitimek, a játék valóban Deadlock címen fut és jelenleg alfafázisban van (vagyis hivatalosan korai fejlesztési buildben, számos kísérleti funkcióval és művészeti assettel).
Mint már ismert, a játék 6v6-os küzdelmekre épül, és TPS-nézetet használ. A hősök között varázslókat, robotokat, idegen lényeket, embereket és sok más is találunk. Jelenleg 19 különböző hős létezik, mindegyik más és más képességekkel és játékstílussal rendelkezik, ahogy az már a műfajt darabjaiban megszokott. Valaki a távolsági támadásokban jeleskedik, de lesznek gyógyítók, rugók és sok sebzést elnyelő tankok is.
A játékmenet hasonlít a DOTA-hoz, az ellenségek és a creepek megölése után lelkeket szerezhetünk, amelyek egyfajta valutaként működnek, különféle extra tárgyakat vásárolhatunk belőlük a hősünknek. Az ellenség halála után a lélek nem marad egy helyben, amiket gyűjthetjük őket össze, ha rájuk lövünk, de ha elúsznak, akkor is kapunk valamennyit. Ami a creepeket illeti, véletlenszerűen jelennek meg a térképen, de mindig feltűnik egy nagyobb boss is a pálya közepén.
A források szerint egyfajta lélekurnák is találhatóak a pályákon, amibe az egész csapat belepakolhatja a zsákmányt - ez mindig látható lesz a minitérképen.
Sajnos nem tudjuk pontosan, hogy mikor jelenik meg a Deadlock, de jelenlegi állapotában még sok csiszolni való van rajta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.