A GameSpark készített interjút Takuro Mizobéval, melyben kitértek arra, hogy a stúdió egy korábbi játékának, a Craftopiának a bevételeiből készült a Palworld és megkérdezték, hogy számíthatnak-e a játékosok hasonlóra a jövőbeni címeknél is.
Mizobe elmondása szerint azonban ezzel nem szabad számolni, hiszen a Palworld akkora bevételt generált, melyből nem tudnának egy tripla-A költségvetésű játékot csinálni, hiszen egész egyszerűen nincs kiépítve a stúdió infrastruktúrája hozzá. A játék sikere eltagadhatatlan, csupán a stúdió nem elég nagy és szervezett egy nagyobb játék elkészítéséhez.
Szerinte, ha a Palworld anyagi sikereiből építenék fel a következő játékukat – ami több tízmilliárd yen -, akkor átlépnék még a tripla-A kategóriáját is és ehhez nincs meg a megfelelő szervezettség a stúdión belül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.