Meglepően sok grafikai opciót támogat a No Man's Sky
- Írta: Luchiano
- 2024. november 11.
Elég mélyről jött vissza a Hello Games 2016-os játéka, ami már a megjelenése előtt olyan dolgokat ígért, amit a csapat csak évekkel később tudott vagy akart megvalósítani. Hozzáállás kérdése, ki mit gondol róluk, de azt nem lehet elvitatni, hogy ne tennének meg mindent, hogy kiengeszteljék a játékosokat. Folyamatosan adják ki az ingyenes DLC-ket, amikkel újabb tartalmakat vagy mechanikákat adnak az űrkalandhoz.
És nem csak a tartalommal, a technikai újdonságokkal is igyekeznek lépést tartani. Az X-en sorolta fel Martin Griffiths, a Hello Games grafikai motor programozója a listát, ami a No Man’s Sky által támogatott megjelenítők és módok szerepelnek.
- PS5 (alap)
- PS5 (alap, PSVR2)
- PS5 Pro
- PS5 Pro (8K)
- PS5 Pro (PSVR2)
- PS4 (alap)
- PS4 (Pro, x 2 - 1080p/4k módok)
- PS4 (alap PSVR)
- PS4 Pro (PSVR)
- PS4 (PSVR, PS5-ön jobb teljesítménnyel bír)
- Xbox One, Xbox One S
- Xbox One X (x4 - Quality/ Performance módok, 1080p/4k módok)
- Xbox Series S (x4 - Quality/ Performance módok, 1080p/4k módok)
- Xbox Series X
- Switch (kézi)
- Switch (TV mód)
- PC (körülbelül 140 grafikai opció - AA, Super Resolution, Quality módok, ...)
- Mac (szintén 140-nyi grafikai beállítás)
- PC (Steam Deck, Rog Ally, Intel, Laptop/Integrált grafika)
- PCVR (nagyjából 12 támogatott hardver, hasonlóan sok opció mint nem VR esetben)
A megosztott információk látva az ismert technikai gurus Digital Foundry is csak elismerően tudott csettinteni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.