A húsvéti Breakpoint party a demoscene közösségének legrangosabb eseménye - most itt az idei realtime demók, animációk, grafikák összefoglalója!
A húsvéti Breakpoint party a demoscene közösségének legrangosabb eseménye - most itt az idei realtime demók, animációk, grafikák összefoglalója!
Idén is rengeteg színvonalas alkotás indult a különféle versenyeken. Többek között itt mutatta be először a lengyel Plastic a Sony megbízásából Playstation 3-ra készített Linger in Shadows demóját. A grafikai versenyeken is igen magas volt a színvonal. Rengeteg nagyon jó render és kézzel rajzolt mű indult, illetve idén először procedurális grafikai versenyt is rendeztek, ahol egy futtatható 4 kbyte-os programba kellett a készítőknek a grafikájukat megrajzoló algoritmusokat belesűríteni.
Idén is rengeteg színvonalas alkotás indult a különféle versenyeken. Többek között itt mutatta be először a lengyel Plastic a Sony megbízásából Playstation 3-ra készített Linger in Shadows demóját. A grafikai versenyeken is igen magas volt a színvonal. Rengeteg nagyon jó render és kézzel rajzolt mű indult, illetve idén először procedurális grafikai versenyt is rendeztek, ahol egy futtatható 4 kbyte-os programba kellett a készítőknek a grafikájukat megrajzoló algoritmusokat belesűríteni.
Részletes információk, összefoglalók:
http://www.scene.hu
http://www.scene.hu
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.