Mellékág lesz a Raccoon City, nem folytatás

  • Írta: zoenn
  • 2011. március 30.
  • Érdekesség
Link másolása
Sokan panaszkodtak az új Resident Evil: Operation Raccoon City bejelentése kapcsán, hogy számunkra nem jön be a csapatalapú akció, mivel az eltér a megszokott normáktól. A Capcom nyíltan új irányba szeretné elvinni a sorozatot, de csupán mellékágként - jelen epizód nem minősül a Resident Evil 6-nak.

A francia hivatalos PlayStation magazinban erősítette meg a japán kiadó, hogy spin-offként tekint a frissen bejelentett Raccoon Cityre, a túlélő-horror jegyek ugyan megmaradnak, de nem ez a fő csapásirány a frencsájz jövőjét illetően.

A játékot a SOCOM: Confrontationt is jegyző Slant Six stúdió fejleszti, ebben a részben a négyfős csapatalapú lövöldözésre helyezik a hangsúlyt, a hagyományos, lassú tempójú zombigyilkolás helyett. Masachika Kawata producer elmondta, hogy a számukra a Raccoon City egy újabb irány a Resident Evilek sorában, egy mellékág, ezért nem kapott számozást sem - pusztán arra szolgál, hogy a rajongók még jobban el tudjanak merülni a sorozat világában.

A magazin megkérdezte, hogy a Capcom miért döntött úgy, hogy a sorozatot a third person shooterek felé viszi el, Kawata így válaszolt:

"Mint tudjátok, nemrégiben ünnepeltük a széria 15. születésnapját, amely igen hosszú idő egy videojáték-sorozatban. Jó néhány rajongónk üdvözölte, hogy a Resident Evil 4 idején új nézőpontot vezettünk be (megtartva viszont a horror-elemeket), ezért fordult a design mindinkább a TPS-ek felé. Az az ötlet, hogy nyugati fejlesztők felé nyissunk, akkor merült fel, amikor a Lost Planet 2-n dolgoztunk. Nem volt akkor szabad belsős csapatunk, akik ráértek volna. Tudjuk, hogy a nyugati stúdiók könnyedén képesek játékmeneti fejlődést előidézni, ebben a műfajban is."

Kawata-san hozzátette: "Nemrég vettünk egy stúdiót Vancouverben (Blue Castle), s amikor külsős partnereket kerestünk, a Blue Castle beszélt nekünk a Slant Sixről, akik jól ismerik az online játékokat és profin kódolnak. Találkoztunk velük, és kiderült, nagy RE-rajongók. Ez egy jó kiindulási pont volt."

Végül a producer megnyugtatott minden kétkedőt:

"Szeretném, ha tisztáznánk valamit: még ha ez csak egy lövöldözős játék, még mindig rengeteg horror-elemet tartalmaz."

6.
6.
Irasalgor
Nos hogy őszinte legyek..a Lost PLanet 2 egy darab szar volt :)
5.
5.
Mortis
Ez megint süketelés. Ebben a formulában van a nagy pénz. Ennyi a magyarázat. Slussz-passz.
4.
4.
dean winchester
"pusztán arra szolgál, hogy a rajongók még jobban el tudjanak merülni a sorozat világában." = $$$
3.
3.
felegyi
Az 5 nappal játszódott... mondjuk a 3-is, részben... de ott 2 lapáttal rátett az a látkép, ahogy szétkapta a pánik a várost... égő kocsik, vérrel áztatott házfalak, maga a káosz megtestesítése hiányzott az 5. részből, és magából a 4-ből is szvsz!
2.
2.
keiji maeda
nekem még az 5. résszel se volt bajom jó befejezés volt benne voltak a resident 1-s főszereplők szóval okés volt . egyedűl anyi hiba volt benne szerintem ami a borzongást segítette volna hogy amikor jöt valami ellenfél akkor beindult a zene amikor lelőtted mindent meg elhallgatott , ezt ondjuk a resident evil lost in nightmer kiegészítőben kijavították ott azért 5.1-s házimozival nagyon élveztem :D végig hátborzongató háttérzene meg háttérzaj :) csak ugye kiegészitő volt :)
1.
1.
Dresa
Mondjuk az eredeti sorozat a 4. el ki is halt, szerintem a vérbeli fanatikusok azóta könyörögnek egy rendes folytatásért :(
Én szivesen látnék egy Heavy Rain szerű történetmesélős resit is ami inkább a parázásra menne rá nem pedig a hent re.. ezekkel sincs semmi bajom, de egy forma 1 ben többet lehet parázni mint rajtuk :)))
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...