A mai napon a Steamen megjelent Dead Island, kissé kellemetlen módon, nem igazán működik. Ez konkrétan azért van, mert nem a PC-s verzió került fel rá, hanem az Xbox 360-as, abból is egy korai, fejlesztői verzió. Mondhatjuk, hogy ciki?
Xbox Live Submission Project Version néven fut a Steamre került verzió, mely felett a Techland elsőre értetlenül állt, majd közölte, hogy résen vannak ám, és dolgoznak a probléma megoldásán. Később aztán a kiadó Deep Silver is beszállt a buliba, és megnyugtatott mindenkit, hogy még a mai nap folyamán felkerül a végleges, működőképes PC-s verzió.
Viszonylag ritkán tanácsolunk ilyet, de úgy tűnik, hogy érdemes még egy-két hónapot várni a játék megvásárlásával: egyrészt úgy nem fogunk belefutni mindenféle kezdetleges hibába, ráadásul van rá esély, hogy addig patchek formájában további hiányosságokat hoz helyre a fejlesztő az egyelőre kissé foghíjas játékban.
Mi sem bizonyítja jobban, hogy a lengyel Techland kissé nagy fába vágta a fejszéjét a Dead Island fejlesztésével, mint a sorozatos, sokszor amatőrnek tűnő problémák a játék körül. Nem elég, hogy elsőnapos javítást ígérnek az alapvető hiányosságok orvoslására, most a Steamre került verzióval is gondok akadtak.
Értünk, a free, hobby és indie fejlesztők fejlesztenek (részben, mert köztük (kivéve talán a freet) is sok first.class.wannabe van)... :D
Erről meg az a véleményem, hogy digitális szemét / hulladék / trágyadomb és majd ha kijavítják (mondjuk amire lemegy az ára 1000 huf-ra (fél év ? :) :) akkor majd visszatérünk a témára :P
Persze lehet, hogy túl szkeptikus és ironikus vagyok, de akkor is tízen ezerért ilyen piaci versenyben, ilyen minőségben kiadni valamit az nagyon gáz, mintha nem is lenne QA és tesztelés... :O
A CD Project red gondolom a Witcher2 kapcsán került elő... Nekem az első baromi bugos volt még pacth nélkül anno, de a második résszel nem volt bajom, bár csak a Karayan megöléséig játszottam (mert végig majd csak az originállal akarom !)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.