Frank Gibeau, az EA Games elnöke a CVG-nek adott interjúban árulta el, hogy a Dead Space 3 alapvető újításai, így például a kooperatív mód is mind azt a célt szolgálják, hogy a horrorszéria nagyobb közönséget érhessen el. "Minden egyes résszel egy kicsit más történetet akartunk elmondani Isaacről, miközben vadiúj fícsöröket tettünk a játékba, hogy az egész összefüggőbb élményt alkosson" - kezdte Gibeau, aki szerint a második rész multiplayer módja is ezt a célt szolgálta, de az valahogy a játékosoknak nem jött át.
A kooperatív módban viszont jobban bíznak, hiszen ez is multi, mégis sokkal közelebb áll a horrorhoz, mint a kompetitív deathmatch: "Sokkal jobb poén együtt félni, mint egyedül. Szóval fogtuk az ötletet, és megpróbáltuk hozzáférhetőbbé tenni a címet egy kicsit több akcióval, miközben a horror oldalát sem ástuk alá a játéknak." Gibeau elmondta, erre az egyensúlyra nagyon figyelnek, így reményeik szerint különösebb népfelháborodás nélkül tudják növelni a játék célközönségét - a sorozat folytatásához 5 millió példányt akarnak eladni.
A 2-ben voltak jó részel: mikor a gunship kilövi az ablakot vagy a sok portyautassal terített metró. :D
Megérdemli, hogy a nagy címek között emlegessük!
atmoszféráját egybe tudnák gyúrni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.