Az ArmA III projektvezetője, Joris-Jan van t’ Land az Eurogamernek elmondta, hogy a csapat nem tervezi, hogy konzolokra is kiadja a háborús shootert, mivel túl sok erőforrást venne el tőlük az irányítás és a kezelőfelület átdolgozása, pluszban a PC-s verzióhoz még két évig folyamatosan érkeznek az új tartalmak.
Pár éve a fejlesztők bepróbálkoztak az ArmA II Xbox 360-as verziójával, de végül lemondtak a projektről, mert túl nagy fába vágták a fejszéjüket.
Ennek ellenére a Bohemia lát fantáziát az új konzolokban, rendelkeznek az Xbox One és a PS4 devkitjével, és nagy a valószínűsége annak, hogy a stúdió új játéka már multiplatform cím lesz (a DayZ például szinte biztosan kijön konzolokra is).
A srácok leghamarabb 2015-ben kezdhetnek el gondolkodni azon, hogy mi lesz a következő lépés. A cég folyamatosan növekszik, új irodák nyílnak - még több erőforrás áll majd a rendelkezésükre, így több dologra koncentrálhatnak egyszerre.
Wolf most ártatlan.
Simabőrű barátunk és "játékostársunk" nem bírt a vérével.
Wolf pedig, telihold ide vagy oda átváltozott............................
(pedig sokszor bírom az arcot)
DayZ-re kíváncsi leszek konzolon mert az is elég kopmlikált még néha így PC-n is, hát akkor kontrolleren mire becélzod az ellent leszed vagy nem tudom ott is át kell hangolni a dolgokat...az úgy nem hiszek benn, hogy igazi lenne.
pl. CD-galaxisban meg egyszerűen azért ilyen olcsó, mert már nem sok ember vesz/ sokkal kevesebb ember vesz PC-re dobozos változatot, és valahogy ki kell árusítani a termékeiket. Mellesleg egy átlagember szerinted ezt venné 10ezerért, amikor mellette rögtön ott a bf meg a cod?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.