Ez a YouTuber méghozzá egészen pontosan Lance McDonald, aki egyébként azzal szerzett magának hírnevet, hogy a Dark Souls-játékok adatai közt kutakodva újabb és újabb hátrahagyott - és mostanra már funkció nélküli - részleteket keres a korai verziókból.
A Dark Souls-franchise egyik központi eleme a bonfire, vagyis a tábortűz, melyeket meggyújtva hősünk nemcsak az életét tudja feltölteni, de mentési lehetőséget is kapunk. Mondhatjuk, hogy a játék végig az előre elhelyezett tábortüzek körül forog, és ami azt illeti, a játékosok dolgát igencsak megnehezítette, hogy ezeket sokszor korántsem optimálisan helyezték el.
A YouTuber szerint ennek az oka az lehet, hogy a Dark Souls III-at eredetileg úgy tervezték, hogy a játékos választhatja meg az ellenségek feláldozásával a tábortüzek helyét, egyszóval némi munkával ott menthettük volna el a játékot, ahol csak kedvünk volt hozzá. A YouTuber számára az első gyanús pont az volt, hogy egyes ellenségek baljós fényt bocsátanak ki, amikor végzünk velük, ami azt jelzi, hogy "cult deathnek" nevezett halált szenvedtek el. Lance innen visszakereste a játék debug menüjében, hogy minek kapcsán fordul elő ez a jelenség, és azt találta, hogy ha így teszünk hűvösre egy ellenséget, akkor lehetőségünk van a hulláját megragadni, és odavonszolni, ahova szeretnénk.
Innen már nem volt sok idő, míg rátalált a „join a cult” funkcióra, melyhez egy olyan animáció tartozott, ami lényegében egyfajta „szertartás”, ahol a halott testet karakterünk egy tábortűzzé képes átváltoztatni. Ki tudja, ha egyszer új résszel bővül a franchise, talán abban viszontláthatjuk ezt az elvetett játékmechanikát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.