A Blazkowicz-nővérek mellett az Nvidia valós idejű sugárkövetése és az Adaptive Shading-támogatás már tutira ott lesznek a nácik lepte Párizsban, szóval a grafikára aligha lehet majd komolyabb panaszunk a játék PC-s verziója kapcsán. Ízelítő gyanánt pedig még egy rövidebb trailer is érkezett, melyet Matt Wuebbling, az Nvidia GeForce-részlegének marketinges fejese az alábbi sorokkal kommentált:
„A Wolfenstein: Youngblood egy innovatív epizódja annak az eredeti franchise-nak, melynek gazdag múltja van az előremutató technológiák alkalmazásában. A Bethesda által használt sugárkövetés drámaian fokozza a megjelenített kép minőségét, míg a NAS (Nvidia Adaptive Shading) kellő löketet ad a teljesítménynek.”
Hogy ez miként fog funkcionálni majd a gyakorlatban, az július 26-án derül ki, amikor a Wolfenstein: Youngblood elrajtol PC-n, PS4-en, Xbox One-on és Nintendo Switchen.
Lejtmenet évek óta, csak a lényeggel nem törödik senki, a játék meg egyre unalmasabb és érdektelenebb... A szar továbbra is büdös... De legalább szépen csillog!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.