Mielőtt belemennénk a részletekbe, fontos felhívni arra a figyelmet, hogy jelenleg csupán hivatalosan nem megerősített pletykák érkeztek a ResetEra egyik felhasználójától, akinek az előzetes információi ugyan pár éve hitelesnek bizonyultak a Sekiro kapcsán, ám ezúttal még semmi sincs kőbe vésve.
De nézzük is, hogy mit derítettek ki a posztban! Ezek szerint az Elden Ring szakít az ellenfelek statikus elhelyezésével, vagyis a Dark Souls-játékokkal szemben nem mindig ugyanazon a pont járőröző vagy ácsorgó ellenlábasokra kell számítanunk, hanem dinamikusan váltakozó spawnolási pontokra. És ez elvileg nem csak a mezei ellenfelekre, hanem a durvább bossfightokra is igaz lesz.
Talán még ennél is érdekesebb részlet az, hogy a sokak által feltételezett északi és kelta mitológia nem igazán kap helyet a játékban, helyettük majd a Skót-felföld ihlette helyszín ad otthont egy még ismeretlen világ számára, ahol még a napszakok és az időjárás is dinamikusan fog változni. Ez a világ pedig teljes mértékben nyitott lesz, de nem úgy, ahogyan egy AAA-s játéktól azt elvárnánk, hanem inkább a Shadow of the Colossus óriási területeihez hasonlóan, csak ezúttal kevésbé kihalt formában.
A felújított grafikus motorral érkező Elden Ring még nem kapott megjelenési dátumot, viszont a korábbi híresztelések szerint még 2020 elején esedékes lesz egy nagyobb hangvételű trailer.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.