Legutóbb az E3-as forgatag közepette, a Future Games Show adásán láthattuk az Esports Boxing Clubot. A mindössze tizenkilenc főt számláló Steel City Interactive játéka egyből kitűnt az apró indie címek tömegéből a látványos grafikájával, életszerű mozgásával és az olyan licencelt sportolóival, mint Muhammad Ali vagy Tyson Fury. A jó hír az, hogy a bemutató után újabb támogatóra lelt a projekt, ellenben szomorúságra adhat okot, hogy a brit stúdió későbbre halasztotta az eredetileg 2021-re becsült megjelenést.
Ash Habib, a Steel City Interactive alapítója elárulta, hogy a stúdió nemrégiben új befektetőre talált, amely egyben azt is jelenti, hogy a csapat a vártnál több anyagi erőforrásból dolgozhat. Ennek hatására a játék a hozzá fűzött reményekkel együtt felduzzadt, de mivel a britek senkinek sem szeretnének csalódást okozni, kénytelenek elhalasztani a végleges változat megjelenését. Pontos premierdátumot nem kaptunk, de az biztos, hogy 2021-ben már nem kapjuk kézhez a játékot.
Mindezt egyébként egy kiadós fejlesztői videóban közölte a csapat, amely a fenti hírek mellett közelebbről is bemutatta az Esports Boxing Club játékmenetét. A látványos összecsapások során közelebbről is megnézhetjük az irányítási sémát, a védekezési rendszereket, az ütéskombinációkat - egyszóval mindent, ami igazán népszerűvé teheti majd a PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re fejlesztett játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.