A Krafton az elmúlt évben alaposan ráfeküdt a PlayerUnknown's Battlegrounds (ami azóta PUBG: Battlegroundsra rövidült) univerzumának bővítésére. Várható animációs sorozat belőle a Netflixre, túlélőhorroros és westernes mellékág is készül, november elején pedig befutott az év elején leleplezett PUBG: New State. Ez a mobilos spin-off sokat örököl a PUBG Mobile-ból, de a körítése futurisztikus.
A Sensor Tower mérései szerint a kétszáznál is több országban elstartolt alkalmazást 23 millióan töltötték le az első héten – a PUBG Mobile 2018-ban ennyi idő alatt körülbelül 28 millió letöltést tudott felmutatni, igaz, úgy, hogy Kínában már korábban megjelent Game for Peace címen. A letöltések nagyjából 30 százalékát India adta, őket az Egyesült Államok és Dél-Korea követi.
Az Apple App Store és a Google Play adatait vizsgálva a Sensor Tower arra jutott, hogy ugyanezen időszakban 2,6 millió dollár bevételt termelt a Krafton mobiljátéka. Ezen a listán az Egyesült Államok viszi a prímet, míg Japán a második, Törökország pedig a harmadik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.