Ahogy a Koch Media előállt a Prime Matter márkával, úgy a Tencent Games is létrehozott egy részleget, amelynek az lesz a dolga, hogy kiemelkedő minőségű játékokat adjon ki, illetve a feltételeknek megfelelő, de saját kiadású címek útját egyengesse. Ez lesz a Level Infinite, ami Michelle Liu vezérigazgató szerint a Tencent evolúciójának következő lépése.
A Level Infinite kezdeti felhozatalában megtaláljuk az Arena of Valort, a Don't Starve: Newhome-ot és a Snyced: Off Planetet (előbbi kettő mobilos, utóbbi PC-s cím), illetve a TiMi Studio Group és a Lightspeed & Quantum Studios jövőbeli alkotásainak kiadásáért is ez a részleg felel.
Segédletet olyan stúdióknak fog nyújtani, mint a Funcom, a Fatshark vagy a Sharkmob, így a Conan Chop Chop, a GTFO, a Metal: Hellsinger, a Warhammer 40.000: Darktide, a Warhammer: Vermintide II és a Vampire: The Masquerade – Bloodhunt is jövedelmezhet a Tencent erőforrásaiból. A támogatás lehet technikai vagy produkciós, de piackutatásban és esport-integrációban is segítenek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.