Bár a Telltale Twitter-fiókja is posztolt egy rövid közleményt, a stúdió vezérigazgatója, Jamie Ottilie is nyilatkozott az IGN-nek, amiben részletezte a stúdió 2019-es újraindításának kihívásait, a The Wolf Among Us 2 fejlesztésének eddigi útját, és a jövőre vonatkozó víziójukat is.
A Telltale újraalakulását követően 2020-ban kezdtek el dolgozni a 2013-ban megjelent játékuk folytatásán. A stúdió tagjai közel 50%-ban a régi csapat embereiből kerültek ki, így egy részben összeszokott, azonban részben új csapat kohézióját kellett megteremteni. Tovább hátráltatta a munkát a COVID-19 járvány, illetve, hogy idő közben áttértek a játékot Unreal Engine 5-re, ami miatt számos, addig elkészült Unreal Engine 4-es asseteket újra kellett alkotniuk.
A fenti nehézségek ellenére azonban Ottilie elmondása szerint nagyon jól haladtak, a munka pedig jó légkörben zajlik. Ezért sem akar visszatérni azokhoz a praktikákhoz, amikről a régi Telltale hírhedté vált: a kötelező túlórához. Elismerte, hogy alkalmazta már ezt módszert korábban is, de hozzátette, hogy többé nem akarja, ami érthető is. A másik opció a 2023-as megjelenésre az lenne, hogy a játék félkész állapotban kerülne a játékosokhoz, ami szintén nem opció a stúdió nagy visszatérése alkalmából.
Hogy mikor fog megjelenni – 2024-en belül mikor, ha egyáltalán jövőre megjelenik –, még nem tudni. Azonban elismertjük, hogy a Telltale tartózkodása az olyan praktikáktól, amik egykor hozzájárultak a vesztéhez, dicséretes.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.