Van élet a FIFA-sorozat után! Miután a kiadó hosszú évtizedek után szakított a FIFA-val, saját brandépitésbe kezdett, így az idei iteráció EA Sports FC néven kerül a boltokba. Az új márkához természetesen friss és ropogós logó dukál, amiről ma szépen lehullott a lepel:
A márkajelzés az elkövetkező időszakban feltűnik majd a Premier League, a WSL, a La Liga, a Bundesliga, a Serie A és a Ligue 1 mérkőzésein, hogy a rajongók még véletlenül se tévesszék el, milyen focis játékot kell ősszel a boltokban keresniük.
A kiadó "új futballélményekre, innovációjára és fejlesztésére szolgáló platformként" tekint a játékra, amely "több száz millió rajongót köt majd össze konzolokon, mobilokon, online és e-sport termékeken keresztül".
Csak úgy repkednek a közleményben a magvas gondolatok: "Az EA Sports FC a sport, az innováció szimbóluma lesz, és júliusban többet is mutatnak majd belőle a rajongóknak - ígérte meg a márka vezetője, Nick Wlodyka.
És mi a helyzet a logóban látható háromszöggel? Szerintük a "futballkultúra domináns alakjaként" írták le.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.