Négy év után először fogja belakni a Tokyo Game Show a Makuhari Messe teljes területét. A tavalyi esemény bár személyes megjelenésű volt, a helyszínnek csak egy részét használták fel a járványügyi óvintézkedések miatt. Úgy a kiállítók, mint a látogatók pozitív visszajelzései alapján döntöttek úgy a szervezők, hogy a felmerül valós igényeknek eleget téve a régi méretére bővítik a rendezvény területét, magát a kiállítást pedig minden eddiginél nagyszabásúbbnak álmodták meg.
A szeptember 21-én induló program három napig tart majd, lesz külön üzleti nap a kiállítóknak, és látogatói nap is. Utóbbiak számára a korhatárt 12 évre csökkentették, így mondhatni családbarát lett a rendezvény.
Megvan a kiállítók listája is, ami alapján olyan nevek lesznek ott, mint a Bandai Namco, Capcom, HoyoVerse, Koei Tecmo, Konami, Level 5, Xbox, Sega, Atlus és a Square Enix. A PlayStation az indie-részlegen, a Kojima Productions a merchandise szekcióban lesz csak jelen, a Nintendo pedig csak a tárgyalószobában képviselteti magát, saját kiállítással nem készülnek.
A jegyárusítás Japánban július 8-án indul meg, a nemzetközi értékesítés pedig július 26-án.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.