Több mint 100 javítást hoz magával a Starfield következő frissítése

  • Írta: zoenn
  • 2024. január 15.
  • Letöltés
Link másolása
Minden eddiginél nagyobbnak ígérkezik a Bethesda sci-fi szerepjátékának következő javítása, amely a héten kerül bétafázisba a Steamen. A már konzolokon is elérhető végleges update-re két hét múlva számíthatunk.

A Bethesda azt ígérte, hogy 2024-ben gyakrabban számíthatunk a Starfield frissítéseire. Februártól kezdődően nagyjából hathetente várhatóak az újabb és újabb update-ek. Az első fecske január 17-én érkezik a bétaformában a Steamre "több mint 100 javítás és fejlesztés" ígéretével.

A változások teljes listájára még várunk szerdáig, de annyi biztos, hogy továbbfejlesztett textúrákra, bevilágításra és árnyékokra számíthatunk. A mellékelt képek már sokkal természetesebb megvilágításról tanúskodnak a karakterek arcán. Ezen kívül még több szélesvásznú kijelző támogatása bekerül a kalapba, ahogyan számos stabilitási fejlesztés is.

A küldetésekben ismert problémák egy részét is orvosolja a Bethesda, illetve a napkorong geometriája és a bolygógyűrűk árnyékai is élethűbbek lesznek, ahogyan a dokkolásánál tapasztalható hiányosságokra is találtak gyógyírt.

Körülbelül két héttel a steames béta után tervezik kiadni a végleges javítást, ami már konzolokon is elérhető lesz, ezzel pedig elstartol a hathetes ütemterv, azaz bizakodásra adhat okot ez az év minden rajongó számára. Új utazási módok, hivatalos modszerkesztő eszközök és sok más várható 2024 folyamán a beígért sztori DLC-n kívül.

13.
13.
silkgoat
#10: Lehet szeretni a jatekot, de amit leraktak elenk az kurvakeves volt 2023-ban. Es arra bizni, hogy na majd a modderek megreszelik...haaat.
A problema a modderekkel, hogy azok a szemetek csak azt csinaljak amit szeretnek. 20 evvel ezelott kevesebb jatek jelent meg, igy ha raaltak valamire akkor azt szivvel lelekkel csinaltak meg 20 evig is akar (lasd Morrowind). Vagy eleg jo jateknak kellett lennie annak ami az utobbi 5-6 evben megjelent, hogy tomegesen nekialljanak moddolni.
Na most a Starfiled olyankor jott ki, amikor mellette messze jobb jatekok jelentek meg mind RPG teren, mind pedig space-sim vagy akar lovoldozos adventure teren.
Lehet a Bethesda meg az MS elfoltozgatja meg egy ideig, de hogy hatalmas modding kozosseg nem lesz korulotte az tuti. Mert egyszeruen semmi kiemelkedo nincs benne. Nincs miert dolgozni olyan nagyon. Erre szo szerint csak elbaszna az idot az ember. Persze lesznek lelkes modderek es tisztelet nekik, de szerintem inkabb fektessek masba az energiaikat. :D
12.
12.
Seraph
#10: ÉRTÉKELÉSEK
Vegyes
(63% / 91,919) ÖSSZES
Többnyire negatív
(29% / 7,080) LEGUTÓBBI

Pubi

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/002/192/415/fe9.jpg
11.
11.
Darkenkhal
Számomra offos az olyan játék ami hibás, mert ha veszek egy új autót és folyik az olaj, sz&rul fog a fék és egyéb problémái vannak, akkor visszakapom a pénzem stb...de tömegesen kiadni valamit ami rossz és pénzt kérni érte, az nettó lopás !
10.
10.
Sakee
#1: Aztán csak tudod, hisz csináltál már AAA játékot is nem is egyet és azóta is az azokból befolyó milliókból élsz. Na pubi menj nézd meg nem vagyunk-e kint.
9.
9.
Csabzz
Ez hogy van külön béta platform tesztelésre még az update-eknek is, azért eléggé szomorú:( Majd tényleg már lassan minden EA-ben meg Bétában jön ki, de teljes áron és a játékosok a tesztelők lényegében és nem házon belül tesztelnek release előtt. Persze a release edition-be beletoltam 248 órát mert bírom a setting-et, a gameplay-t meg eltűrtem úgy ahogy van. De hogy tényleg 2-3 hónap óta nem jött újabb major update a main game-hez csak a béta környezethez azért az all time low tényleg:(
8.
8.
silkgoat
Nem tudom, de en meg mindig a Morrowindet tolom openMW-vel. :D
Nem hiszem, hogy a starfield ki fog birni 22 evet :D
7.
7.
delphijos
#2: Annyi a különbség , hogy a CP főleg technikailag volt rottyon, maga a játék pöpec. Nekem nem a bolygógyűrűk árnyékával volt bajom.
5.
5.
Extol
#2: A modding közösség már lemondott a Starfieldről, mert javíthatatlanul félrement minden. Még mindig jobban megéri Fallout 4-el esetleg Skyrimmel foglalkozni, a Starfield időpazarlás.
4.
4.
Doomsayer
#3: Inon Zur is alkotott örökérvényű mesterművet - csak éppen a Dragon Age Origins-ben. Viszont tényleg, a többi munkája, főleg a Fallout 4-es, hát... jó esetben is csak középszerű, vagy elmegy kategória.
3.
3.
zoenn
#2: Hát igen, Inon Zur nem egy Jeremy Soule. Kár, hogy utóbbi zsenit szexuális zaklatással vádolták, és a karrierjét elmosta a metoo mozgalom. Hiányoznak a zenéi a Bethesda játékokból, na.
2.
2.
hedzsooo
#1: Ja, C2077-re is majdnem mindenki ezt mondta. Konzolokon nemt'om persze mennyire lesz a hivatalos patch-ekkel jobb a Starfield de PC-n hala a modding kozossegnek is, 1-2 ev mulva igen faxantos lesz. Egyenlore + a hivatalos modding kit sincsen kint hozza a Bethesda-tol, aztan igy is van mar par szaz nagyon faxantos modositas a Starfieldhez.

(Szokas szerint grafikai modositasok amik szazasaval erkeznek, de pl. /jatekmenet gameplay modosito is mar akad jopar igen remek.)

Valoszinuleg persze ez a Starfield 6 ev mulva sem fog akkorat utni, mint a C2077 most, legalabbis a konzolokon, hiszen azert a C2077-nek meg bugosan is lehengerlo grafikaja volt a maga idejeben, RTX nelkul is egy eros konfigon, max. grafikai beallitasok mellett. Meg pl. a C2077-ben joval tobb az erdekesebb NPC, mivel jobban meg van irva azegesz, a mellek szalakat, + fo sztorit magat nem is emlitve ugye... Ja, meg pl. a zenek, OST is a C2077-hez elegge durva lett, Starfield-nel PC-n azokat is joforman mindet lecsereltem mar, jopar mod/modder segitsegevel. Meg meg lehetne sorolni, miert nem lesz a Starfield kb. sohasem 1 egetrengeto alkotas... De PC-n meg szerintem siman kikerekedhet belole a mostaninal allapotanal joval jobban szorakoztato jatek. Ez kb. a moddereken mulik majd, ha kint lesz a komolyabb moddinghoz a dev.-kit hozza
1.
1.
Seraph
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...