Helldivers II – a cél, hogy a legjobb live-service játékot csináljuk
- Írta: osan
- 2024. április 21.
TheGentlemanCEO reddit posztja indította el az egészet, melyben arról diskurál, hogy ugyan úgy tűnhet, hogy a fejlesztők hallgatnak a játékosokra, mégsem ennyire fényes az összkép és egyáltalán nincs túl nagy ráhatása a játékosközösségnek a fejlesztés, esetleges további tartalmak folyamára.
Pilestedt, az Arrowhead stúdió vezérigazgatója reagált a posztra és kifejtette, hogy a stúdiót nem részvényesek birtokolják, hanem az ott dolgozók és igen, jó kapcsolatot ápolnak a Sony-val, de egyáltalán nincsenek függőségiviszonyban, inkább közös célokkal dolgoznak, mintsem elvárásokkal. Hozzátette, hogy a lehető legjobbat szeretnék csinálni, ami jelenleg az iparban van és az ipar versenyjellege miatt a folyamatosan változó dinamikával megáldott javítás-fejlesztés balanszot ők is nehezen találják sokszor.
Végezetül azzal ráta, hogy dolgoznak mindenen, tudják, hogy most rajtuk van mindenki szeme és előttük is csak egy cél lebeg: a lehető legjobb live-játékot csinálni, ami valaha készült. Egyszerűen csak meg kell találják a tökéletes felállást ehhez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.