Csúszni kényszerül a La Quimera

Link másolása
A tervek szerint tegnap kellett volna elstartolnia a Reburn stúdió futurisztikus lövöldéjének, azonban komplikációk miatt az utolsó pillanatban csúszás áldozata lett a La Quimera.

A tervek szerint tegnap, április 25-én debütált volna az ex-Metro fejlesztőkből álló csapat, a Reburn futurisztikus FPS játéka, a La Quimera. Sajnálatos módon azonban erre nem került sor, ugyanis nem várt komplikációk miatt csúszás áldozata lett a sci-fi lövölde. A stúdió társalapítója és főnöke, Dmytro Lymar a Discordon kért elnézést a rajongóktól, amiért nem tudták a megadott időpontban kiadni a játékot, és biztosított őket, azon vannak, hogy a lehető leghamarabb véget vessenek a várakozásnak és befejezzék a munkálatokat. 

"Szeretnénk elnézést kérni a rajongóinktól és a támogatóinktól a La Quimera váratlan csúszása miatt. A csapatunk jelenleg is keményen dolgozik a játékon. Ez lesz az első címünk független fejlesztőkként, és sajnos nem várt akadályokba ütköztünk. Igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a problémákat, miközben más, az országunkat érintő nehézségekkel szemben is helyt kell állnunk." - olvasható Lymar üzenetében.

Továbbá néhány visszajelzés is érkezett a béta tesztről, az XboxEra és WCCFTech részéről, amik meglehetősen negatív véleményen voltak a játékról és csak 4 pontra értékelték a 10-ből, így lehet, hogy ez a csúszás a javát fogja szolgálni a kész változatnak. A La Quimera így sajnos majd csak egy későbbi időpontban fog megjelenni, továbbra is PC-re, azt viszont még nem tudni, hogy mikor. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...