Mass Effect 2

A Star Wars: Knight of the Old Republic alkotóinak népszerű szerepjátéka folytatódik, PC-n és Xbox 360 konzolon.
1262031060

Mass Effect 2 - Grunt és Thane színre lép

A múltkori videóban bemutatkozott Shepard parancsnok legénysége, amelynek két tagját most közelebbről is megismerhetjük. Érkezik Grunt és Thane.
1261906860

Mass Effect 2 - Az első rész Shepardja

Arról már eddig is tudtunk, hogy a második részben folytathatjuk az elsőben fejlesztett karakterrel, ám most erről kicsit részletesebben is mesél Chris Priestly.
1261837560

Mass Effect 2 - Az álcázás mestere

Az új videóban megismerhetjük a hat karakterosztály egyikét, az infiltratort, aki képes megtéveszteni ellenfeleit, majd egy jól célzott lövéssel elintézni őket.
1261580400

Mass Effect 2 - Shepard és csapata

Fantasztikus kedvcsináló előzetes érkezett, amelyben akció közben láthatjuk Shepard parancsnokot és korántsem hétköznapi csapatát.
1261411740

Karácsony előtti galérafrissítés

Karácsony előtt még utoljára egy nagyobb galériafrissítéssel kedveskedünk Nektek, benne többek között a múlt heti Video Game Awards sztárjaival is.
1260887220

Mass Effect 2 - Bemutatkozik a halálos őrszem

A Bioware által fejlesztett játékban választhatunk majd hat karakterosztály közül, amelyek egyike lesz a halálos és félelmetes őrszem, akit az új videóban megismerhetünk.
1260787200

Hazai eladási toplista - megint a FIFA 10 vezet

Úgy tűnik, egy rövid időre vége a Call of Duty: Modern Warfare 2 sikersztorijának, eddigi vezető pozícióját a FIFA aktuális része vette át.
1260783420

Óriási galérafrissítés hétfő reggelre

Új Army of Two, Darksiders, Gran Turismo 5, Just Cause 2, Mass Effect 2 és Quantum Theory képek várják többek között az érdeklődőket e heti összeállításunkban.
1260556920

Sztárparádé a Mass Effect folytatásában

A Bioware leleplezte a Mass Effect 2 szinkronszínészeinek listáját - komoly sztárgárdát szedtek össze, erről most ti magatok is meggyőződhettek egy új videón keresztül.
1260284580

Mass Effect 2 - liftek helyett töltőképernyők

Az első részben a lifteket, illetve magát a liftezést használták a fejlesztők arra, hogy a játékosoknak ne kelljen állandóan a töltőképernyőket bámulniuk.