Skyrim - minden platformra várható javítás

  • Írta: zoenn
  • 2011. november 16.
  • Letöltés
Link másolása
A The Elder Scrolls ötödik része epikus játék lett, mégis számos hiba vár még orvoslásra. A Bethesda nem hagyja cserben a rajongókat, igyekszik minden bugot kiírtani, minden platformon, de ehhez időre van szüksége. A fejlesztők nyugalomra intenek: előbb-utóbb tökéletes játék válik a Skyrimből.

Továbbra is dolgozunk a frissítésen minden platformot érintve, minden problémát és teljesítménybeli hiányosságot orvosolni fogunk" - nyilatkozta Peter Hines, a Bethesda főnöke a Twitter-csatornáján.

Lesz fix a Te gépedre is, de nem tudják biztosan, hogy az általunk hibának vélt dolog időben orvoslásra kerül-e, mivel eltart egy ideig tesztelni az új változtatásokat. Nem tudják gyorsan véghezvinni éppen ezért, de már három napja gőzerővel dolgoznak a problémákon. Nyugodjunk meg - intenek óva a fejlesztők.

Ha segíteni szeretnéd a Bethesda patchgyártó részlegét és hibába futottál, töltsd ki ezt az űrlapot, hogy elsőkézből tudd értesíteni a fejlesztőket. Számos mókás videó került fel a YouTube-ra, például a ló fizikájával kapcsolatosan, de tudd meg: egy hatalmas világ megalkotásánál ezek a legkisebb gondok.

43.
43.
Extol
Az viszont nagyon kár hogy nincs disposition rendszer.
42.
42.
Hab
#31: Lehet venni recepteket pl Whiterun-ban a potion boltban. A nehézségi fokot meg bármikor lehet állítani játék közben.
41.
41.
Extol
Szerintem azt lehetne még javítani, hogy a karakterünk ha beszél valakihez akkor nézzen rá, ne a falat bámulja mellette.
39.
39.
Tomek1988
#37: Ehehehhe na ezen nevettem egy jót, köszi szépen :)
Recepted lesz, ha fogod és simán megeszed a ganjáidat, kiderül, hogy mi a hatásuk, ezek után tudsz ilyen alkímiás helyen összebaszkurálni potionokat, ha megvan minden összetevő. Nagy szükségem nekem eddig nem nagyon volt rá a fél kilós potionok meg nyomják a faszi hátát, inkább felveszek 2 görbe kardot, hogy eladhassam pár gubáért...
38.
38.
Hubert Cumberdale
#36: Hány olyan játék van, amit úgy adnak ki, hogy tökéletes? :D Egy se....
37.
37.
Hubert Cumberdale
#34: Jah amugy lehetett nehézségi fokozatot választani? :D amilyen hülye vagyok, valami legnehezebbre mentem, pedig sose RPG-zek :DD Ez egy kivételes eset, hogy bevállaltam egyet. De amugy vannak ilyen receptek? Mert annyi ganjám van, hogy már a hegyi trollokkal kell dílerkednem de nem tom hogy lehet belőlük csodaszereket csinálni. El mentem ilyen alkímiás helyre, ahol elvileg össze lehet baszkurálni a növényeket, de nem engedte egyiket se. Gondolom meg vannak a receptek. Amúgy csak nem bírtam ki :D Most toltam pár küldit benne, csak nehéz,(köcsög harcrendszer akkor is! :D) meg út közben betalált egy sárkány is, hogy rohadjon le a szárnya... (meg ami még nem semmi, hogy találkoztam mamutokat sétáltató óriással. Az zura volt, de elzavart a szemét :D)
36.
36.
Nathan
mért adták ki ha még nem volt tökéletes???
35.
35.
Slik
http://games.ign.com/articles/121/1212511p1.html itt jó kis videók vannak :D
34.
34.
PolluxHUN
#32: Nekem meg speckó túl könnyű lett a gamma...csak a legnehezebb fokozaton van pl. értelme potionokat kreálni.
33.
33.
mugen
#31: Azért elég sokat érnek, ha rendesen használja az ember. Jó kell időzíteni a blokkot, figyelni kell mikor üt az ellenfél, utána megtántorodik meg ilyesmik. Ugyanez a pajzsal ütésél is. Rengeteg időt lehet vele nyerni a harcban, ha jól alkalmazza az ember. Viszont ezek a csúszkálások meg ilyesmik tényleg rontják az összképet, de reméljük lesz valami javítás erre is.
32.
32.
Hubert Cumberdale
#31: Majd talán pár hét mulva előveszem és megpróbálom mégegyszer de most hagyom, mert csak idegel és azért játszok, hogy ki kapcsolódjak, nem azért, hogy fel idegeljem magam.
31.
31.
Hubert Cumberdale
#28: Amik kb lószart nem érnek.... csak animációk kb. Ha védekezek akkor csapjanak össze azok a kardok, ugyan ez a pajzsnál, hárítással meg nem igen találkoztam. max a lassabb támadásoknál el tudok szaladni de ennyi. Az ellenfelek meg csúszkálnak, egymás tetején megállnak, tényleg mint egy 10 éves játék. Engem az ilyenekkel ki lehet kergetni a világból. (mármint a Skyrimmből :P)
30.
30.
goblinfing
marha jó játék régen toltam ilyen jó rpgt
29.
29.
Lordnekroseth
Mondjuk én konkrétan amikor hibákra gondoltam, inkább a játékmeneti hibákra gondoltam, nem bugokra. Nálam még max az npc útkeresés volt bugnak mondható.
De meg kell hagyni élvezetes, hogy annyi fajta lehet a karaktered, nekem a színtiszta warrior kicsit nehéz....a legtöbb nehezebb mob megöl úgy,hogy esélyem sincs. Viszont most ki fogok egy varázslót próbálni. Lehet jobban bele élem magam.
28.
28.
mugen
#14: Van hárítás, védekezés, sőt még kitámadás is a pajzsal. Szóval szerintem ugorj neki mégegyszer ha teheted! ;)

Amugy az tényleg furcsa, hogy a hibák nagy része megegyezik azokkal amiket az Oblivionban is észrevettünk. A mozgásokon is csiszolhattak volna azóta, meg hát az égből elémpottyanó mamut is furcsa látvány. De ezeken felül tényleg epic lett a játék. :D
27.
27.
Hab
26.
26.
Hubert Cumberdale
#25: Az a baj, hogy szerintem is fasza a nagy szabadság, meg a rengeteg lehetőség, de ha nem csak annyiból áll valakinél a játék, hogy bóklászik és flessel a tájon, hanem viszi a történetet, akkor rá kell jönnie, hogy a játék nagy része harcból áll és ha az el van cseszve, akkor az egész el van cseszve. Legalábbis nálam.
25.
25.
Hab
#14: Játszottam a Dark Messiah-val, tényleg jó volt a harc, de az egy akció játék. Sajnos a felejsztésre szánt pénz és idő véges és ha választani kéne a sok tartalom vagy az akció még dinamikusabbá tételére akkor én egyértelműen az előbbit választom.
Szerintem is vannak hibái a Skyrim-nek. Pl: dual-wield-nél ha elrakod a fegyvereket az egyik csak úgy eltűnik, a textúrák lehetnének szebbek. Én személy szerint nem láttam még sok bugot.

A Witcher is és a Mass Effect is nagyon jó, de számomra a Skyrim mégis feléjük emelkedik azzal az óriási szabadsággal amit kínál és a rengeteg különálló sztorival ami benne van.
24.
24.
Hubert Cumberdale
#23: És ez hogy jön ide a harcrendszer kidolgozottságához? :D
23.
23.
Motörhead
#14: Ha tudnád,hogy az AMIGÁS EOB(Eye Of the Beholder).ill. Golden Axe játékok közt a mai napig milyen változás ment végbe?Talán nem fikáznál hanem esetleg,de esetleg nem írnál BUTASÁGOT!
22.
22.
Hubert Cumberdale
#18: Ha lehülyézel akkor legalább okot is írj, mert így csak annyi jön le, hogy paraszt vagy :)
21.
21.
Lordnekroseth
Én azt mondom, hogyha leülsz egy játék elé és jól érzed magad akkor faxa. Ha nem akkor meg mindegy ki mit mond rá akkor is jónak tartod.
Én pont a Witcher 2 t tartom jobbnak. És a Mass effect et. És bár a Da2 nem volt nagy szám, de az sem volt rossz azért.
De tiszteletben tartom amit mondasz, van is benne igazság. Rengeteg negatívumuk van, DE azért nem árt ha az ember hajlandó beismerni a saját játékai hibáit is. A Skrymnek is vannak bajai.

Az olyanokra mint CSemege meg anyit, hogyha nemtudsz értelmes véleményt vagy gondolatot kiadni magadból inkább ne írj. Mert ez csak flame...Arra meg senki nem kiváncsi itt.
20.
20.
Motörhead
#14: Istengyalázás amit most Írok:)) de a pl. a BF3-ban sem kötelezö a multiban lövöldözni!TEREPFELDERÍTÉS én már csak így hívom.:)))Sétálni a Caspien Borderen miközben csicsegneg a madarak?Miközben nem vagyok Ornitológus,Hát,hogy is mondjam,JÓVAL TÖBB mint egy "frendly kerpeddzzsis iz kámming" az MW3-ból!
19.
19.
PolluxHUN
#16: Hát ha téged idegesít hogy sok a küldetés (és ezáltal a játék szavatossága az egekbe szökik), akkor ez tényleg nem a te játékod.
Engem spec ezek a csőszerű maszlagok borzasztanak el mint pl DA 2 ami olyan repetatív mint a faék. A Mass Effect csak storyja és az epikus csatái miatt nem esik ki. De mit ne mondjak nekem a Witcher 2 is visszalépés ebből a szempontból, ahol végigmész a fő storyn van 1-2mellék elfoglaltság & cső. (mondom ezt úgy h a DA 2 kivételével mind 3 széria összes része eredetiben figyel és nem csak hasra ütés szinten oltom a produktumot...kinek nem inge ugyebár)
18.
18.
Csemegekukorica
#14: Hát barátom, te hülye vagy.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...