A Clair Obscur: Expedition 33 rendezője egy örök jótanács igazságában hisz

  • Írta: Venefycus
  • 2025. május 27.
  • Érdekesség
Link másolása
A kezdő alkotók, bármilyen kreatív tevékenységről is legyen szó, valószínűleg örömmel fogadnak bármilyen tanácsot. De lehet, hogy a legklisésebb gondolatok a legigazabbak.

Guillaume Broche  a Pirate Software vendége volt, az interjút pedig a Gamesradar is szemlézte. Az egy órás videóban sok mindenről szó esik, kezdve az ötletek születésétől, a csapat felépítésén át, a kiadókon keresztül, egészen a kérdésig, hogy mitől is lesz népszerű egy cím. Ez utóbbira reagált Broche egy ezerszer hallott tanáccsal, amit lehet, azért ismétlik el olyan sokan, mert igaz.

,,Nem olyan játékot kell készítened, amiről azt hiszed, hogy az emberek szeretni fogják, hanem olyan játékot kell készítened, amit te fogsz szeretni." - hangzik el az a bizonyos mondat. Azonban a rendező nem jár a fellegek fölött, hozzáteszi, hogy ő ebben az esetben ,,nagyon, nagyon, nagyon szerencsés" volt, mert az ízlése egyezett egy mainstream ízléssel. ,,Azt hiszem, hogy az mindig rezonálni fog [az emberekkel], ha van őszinteség és igazság és öröm a játékban, és úgy gondolom, ez nagyon, nagyon fontos." - tette hozzá. Legvégül pedig kiemeli, hogy szerencsésnek érzi magát, hogy egy ilyen nagyszerű csapatot hozhatott össze a játék létrejöttéhez.

Guillaume Broche-nak, mint sokan másoknak, valószínűleg igaza van. A szerencse, mint tényező, kizárhatatlan, de egy ,,őszinte" munka, legyen az bármi, megtalálja a maga közönségét. Ha nem is lesz akkora rajongó tábora, de így is lesznek olyanok, akiknek sokat fog jelenteni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...