Far Cry 3 - nagy hangsúly lesz a felfedezésen

  • Írta: zoenn
  • 2012. február 27.
  • Hír
Link másolása
Nyitott világú cím lesz a Far Cry 3 - meglepetés nélkül. A játék vezető tervezője, Jamie Keen elmondta, hogy érezhető lesz a javulás, a második résszel ellentétben a kidolgozott terep nemcsak esztétikai sallang, hanem komoly szerepe lesz a felfedezésnek és a kutatásnak.

Keen az IGN-nek adott interjújában kifejtette, hogy a játékosok cselekedetei érzékelhető hatást gyakorolnak majd a környezetre - bár részletesen nem ment bele a dolgokba, azt azonban leszögezte, hogy egyfajta visszajelzést kapunk majd a szigettől, attól függően, hogy miként cselekszünk.

A Far Cry 2 hiába volt sandbox játék, csomó határvonal szegélyezte, voltak olyan részei, amit nem tudtak teljesen reálisan kidolgozni. Gondoljunk csak az aprócska szavannára, ám még így is el tudtunk benne veszni. A folytatásban minden máshogy lesz, a felfedezésnek nagy szerepe lesz, nem csupán egyirányú játékkal lesz dolgunk. Nem sok értelme lenne szabadon tengődni az egész dzsungelben, ha nem kapnánk vissza semmit a világtól. Érdemes lesz körülnézni mindenhol, mielőtt a küldetésben szereplő új helyszínre ellátogatunk.

Bizonyos tételek összegyűjtéséért külön jutalom jár majd, hasonlóan a Far Cry 2 gyémántjaihoz. Azt szeretnék éreztetni, hogy ahogy haladunk előre a világban, számos lehetőség hull a nyakunkba. Nemcsak fegyverekről és lőszerről szól az egész, hasznos növényeket szerezhetünk, állatokra vadászhatunk, s persze pénz után is kutakodhatunk. A küldetés csupán egy dolog a sok közül.

Szóval nem érdemes gyorsan végigszaladni a Far Cry 3-on, érdemes elidőzni a részletekben a finom zsákmány fejében. A játék szeptemberben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

22.
22.
Extol
#16: Afrikában nincs piranha viszont Magyarországon sok a troll :D :D :D Ez jó volt. Egyébként is csak a jaguárt leopárddal keverhette, nagyon hasonlít a kettő.
21.
21.
vv5204
Az alapján amit eddig tudunk róla, sokkal jobbnak kell lennie, mint a 2-nek.
A képeket nézegetve, elég Crysis 1-re hajaz a grafika. Ami nem is baj, mert az
még mindig üt.
19.
19.
Hubert Cumberdale
#14: Ja, pl, hogy az emberek haláluk után fél perccel jöttek rá, hogy nekik össze kéne esni :D
16.
16.
l4cyk4
#12: Magyarországon viszont sok a troll akik ilyen kommenteket írnak csak, hogy beleköthessenek másba. Ettől függetlenül köszönöm a pontosítást!
15.
15.
adamsfamily
A 2. részből hiányoltam a képességeket amik az 1. részben és az instincts-ben voltak és szerintem ebbe se lesznek képességek.De remélem tévedek.
14.
14.
Teuton
#8: Azért volt annál komolyabb hibája is, nem kevés.
12.
12.
izomkukac
#8: Afrikában nincs piranha vagy jaguár.
10.
10.
Extol
#8: Ugyanez volt a véleményem az előző kapcsolódó hírnél.
9.
9.
Vopesz
Jó lenne, ha ezek alapján átmenne egy kicsit "rpg"-s be a cucc, végülis xp már van benne, az látszott a gameplayeknél is.
8.
8.
l4cyk4
A második rész egyetlen gyengéje a ragadozó állatvilág szinte teljes hiánya. Eltudtam volna képzelni a folyókban krokodilokat, piranhakat a szavannán oroszlánokat, gepárdokat a dzsungelben jaguárokat amik persze rám is támadtak volna ha túl közel merészkedem.
7.
7.
DON GONDOCS
Vizuálisan, jól nézz ki a többit majd meglássuk.
6.
6.
Extol
#4: Jah leesett, ok. Nemártana visszahozni az 1 hangulatát a 3.-ban.
5.
5.
Extol
4.
4.
#3: Nem úgy volt, hogy a kettőben nincsenek szörnyek ? :)
3.
3.
Hubert Cumberdale
Kicsit túloztam, de azért volt néhány bug, pl, ha hozzáértek egy autóhoz (még ha az állt, akkor is) akkor szörnyethaltak :D
2.
2.
Hondoro
IoI megoltek magukat? Ez komoly? :))) ezt ha tudom belefogok :)
1.
1.
Hubert Cumberdale
Az állat vadászosdit az előző résznél is lehetett hallani, aztán mi lett belőle, hogy egész afrikában csak gazellák, kecskék, tyúkok meg bölények voltak és még azokat se kellett levadászni, mert ha megláttak minket, megölték magukat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...