Azt egyelőre nem tudjuk, hogy mi lesz a következő Xbox neve, mint ahogy azt sem, hogy milyen hardver kap majd helyet a dobozában. Mindenesetre, szokás szerint a Crytek egyik embere nem igazán tudta magában tartani a birtokába jutott információkat. Sean Tracy, a fejlesztőcsapat egyik technikai felelőse egy azóta törölt Twitter-üzenetben beszélt az Xbox 720 hardveréről, azzal kapcsolatban ugyanis állítólag a Microsoft szinte teljes részletességben beszélt a legfontosabb partnereinek.
Ezek szerint a következő Xboxban dupla, az AMD 7000-es sorozatához közel álló GPU kap majd helyet, melyet azonban nem CrossFire-busz köt össze, és nem is ugyanazon az elven működnek, mint a PC-s dupla grafikus kártyák - vagyis nem felváltva renderelnek egy-egy sort az adott képből, hanem mind a kettő tud teljesen másféle feladatokkal foglalkozni.
A processzorral kapcsolatban azt tartja a legújabb szóbeszéd, hogy 4 vagy 6 magos CPU kerül az Xbox 720-ba, ebből azonban egyet állandóan lefoglal a Kinect, egyet pedig az operációs rendszer - utóbbi mindenesetre kicsit furán hangzik. A Kinect persze alapból bele lesz építve a konzolba.
Ezen kívül a források azt említik, hogy a következő Xbox állandó netkapcsolatot igényel a játékhoz, ezzel visszaszorítva a kalózkodást, Blu-ray meghajtót használ, és a 2013-as karácsonyi szezonban kerülhet piacra.
Q: Why Xbox 360? Why didn't they call it Xbox 2?
A: As various Microsoft executives have noted, Xbox 2 is a fine name until you realize that Sony's next machine will be called the PlayStation 3, which sounds newer and more powerful. The Xbox 360 name was chosen to imply that the gamer is at the center of the Xbox experience.
Ennyi erővel lehet simán 720, mert az azt jelentené, hogy a játék ÉS a média középpontjában is vagy egyszerre, ha ezt választod. De a név a legkevesebb, a Wii U is milyen hülye név volt az elején, most meg már nagyon természetesen hat nekem.
Gondolkozom a gyereknek egy Wii-n, csak a játékok árai rémisztenek el nagyon. Ha nem akarnék neki hadonászós játékélményt már rég lenne közel ugyanannyiért egy olyan gépe, mint nekem, amin akár Witcher2-zhet is :) Szóval pont a már nem akarok annyit költeni miatt nem vettem meg. Vicces, de valahol a fagyi visszanyal hangulata van :D No offence persze!
"szerencsés esetben, mennyien fognak inkább PC-t fejleszteni, visszapártolni"
PC-re pedig továbbra is egyre kevesebben fognak fejleszteni és visszapártolni. A PC nem halott, de vissza már nem fogja hódítani az MMO, stratégia, Minecraft és Facebook casual játékosokon kívüli világot. Annyi mindenre "kell" már költenie egy átlag fogyasztótársadalmi embernek, hogy semmi kedve nem lesz még a legdrágább játékplatformba is pénzt lapátolni félévente.
A sony ugyan már egyszer megégette magát ezzel (psp-go), de szerintem be fogják vállalni. Szinte biztos vagyok benne, hogy van köztük egy megállapodás és mivel mindketten utálják a használt és warezolt cuccokat, meg fogják lépni.
PC- esetében az online felület még akkor sem oldja meg a warezt ha játék-tartalmakat tölt futás időben: lásd Assasins Creed (utóbb azt is feltörték), ugyanígy a D3-hoz is fog jönni pár hónap késéssel a törés. De konzolnál ez már jóval macerásabb.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire fogja majd visszafogni ez az eladásokat (szerencsés esetben, mennyien fognak inkább PC-t fejleszteni, visszapártolni :)... Szerintem érezhető, de semmiképp nem kritikus mértékben. Előbb-utóbb minden lófasz netre lesz kötve akár tetszik akár nem és amikor jönnek az Alienek, egy EMP-vel visszaküldenek minket a középkorba és úgy igáznak le, mint amikor eltaposol egy hangyát ! :)))))))
tovabba a nagy elofizetok mindig elonyt elveznek az egyszeri felhasznalokhoz kepest. valamint ahogy irtam, nem veletlen, hogy meg a tpm sem aktiv, csak teszt jelleggel. ez nem elmelet, teny. tovabba az erintett resztvevok nem hiszem, hogy a missiom critical cuccaika t tarolnak cloudban, xbox eseteben a felhasznnaloknak meg pont az allando eleres, bekapcsolom es tuti megy a mission critical.
Tehát a Boeing, Fujitsu, NASA, T-Systems, (nem szerepel, de Apple) mind szar technológiára bízzák rá magukat. Értem, minden világos.
Az Azure eddig egyetlen egyszer hasalta el magát, február 29-én. Ami gáz, nem vitatom, de azért század annyira sem siralmas a helyzet, mint amennyire megpróbálod azt beállítani.
sokakkal egyetemben én sem bíznám az adataimat az MS cloud rendszereire, mert eddig mindegyik összeszarta magát (a másik épp a hetekben vált elérhetetlenné).
amúgy a TPM rendszereket az MS és társai már a '90 évektől erőltetné, de még azt sem lépték meg, mivel pont, hogy nem áll készen a világ rá, nincs meg a megfelelő netes infrastruktúra (pedig speciel ez pont ugyanez lenne, azaz minden szarhoz net kellene. megsúgom, hogy az alaplapjaink, oprendszereink már mind készen állnak erre, csak még rohadtul nem alkalmazzák, mivel jelenleg igen sokan kimaradnának ebből).
Pont ezért tűnik még logikusabbnak a csak online játék, teljesen ki kell iktatniuk a warezt és a használt játékokat, hiszen ott kell visszakeresni a pénzt durván, szóval még az sem feltétlenül baj, ha kevesebb konzolt adnak el (kevesebb veszteség hardveren, nagyobb nyereség a szoftveren).
Majd kiderül. Nekem tök mind1, hogy netkötelező-e vagy sem, nem vásárolok belőle úgysem :)
tényleg hagyjuk, de én még mindig tartom. fogadni is hajlandó vagyok, hogy nem lesz kötelező a gép működéséhez az online jelenlét. kizárt. hatalmas bukta lenne, ha kötelező lenne.
Ezek nagyrésze a használt piacról jött.
És ha már itt tartunk:
A legújabb CoD Single player kampánya max 5 órás lehet (fogalmam sincs pontosan, hogy mennyi, hozzászólásokból nagyjából ezt szűrtem le).
Szerinted 25++ millió ember azért adott ki 10++ ezer forintnak megfelelő összeget, hogy egy 5 órácskás játékkal játsszon?
Nagyon nagyon sok ember van online...
Elveszít pár százezer embert az MS, és akkor mi van? Ha a használt játékpiac 10-20%-át lecsippentheti ennek köszönhetően évente, az dollárszázmilliókat is jelenthet / év.
Többet tényleg nem írok. Majd kiderül mi lesz.
Mindössze annyit mondtam, hogy ha egyetlen cím, 3 évvel ezelőtt (720 megjelenésekor 5 évvel azelőtt) fel tudott vinni a netre 15 millió konzol játékost, akkor ez rohadtul nem lesz cseppet sem gond 2013 végén sem.
Nincs több mondanivalóm a témával kapcsolatban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.