Bizonyára Ti is gyakorta hallgattátok a Fallout 3 rádióadójának műsorát. A játékbeli DJ-nek Erik Todd Dellums kölcsönzi a hangját, a művész úr pedig nemrégiben a Twiiter-csatornáján szellőztette meg, hogy a Bethesda hamarosan bejelenti a Fallout következő részét - legalábbis az ujjainkat már keresztbe rakhatjuk a legjobbakat remélve.
ThreeDog rajongói persze azon nyomban ráharaptak a csontra és faggatni kezdték a fickót, mondván mire alapozza az utalást. A lemezlovas elmondása szerint külön engedélyt kapott a Bethesdától arra, hogy egy külön felszopókampánnyal ágyazzon meg a közelgő bejelentésnek. ThreeDog természetesen semmilyen más konkrétummal nem szolgált.
Egy tavaly augusztusban szárnyra kapott szóbeszéd szerint a Fallout negyedik része feltételezhetően Bostonban játszódik - természetesen a nukleáris világégés után. A fejlesztők a városban jártak, feltérképezték a környéket és előadást tartottak a helyi egyetemen. Köszönjük, DON GONDOCS!
Bazzeg, most fel kell tennem, megjött a kedvem...
Idén nyolcadszorra viszem végig. Már a Bloodmoon végén járok. :P
(és csak 3 mod-ot használok)
A Skyrim hibáiba ne menjünk itt bele OFF szinten. Azt már megtettem a megjelenés után 2 hónappal egy másik fórumon (jó hosszú anyag lett). Azért köszönöm az egyetértő reagálásokat (jól esik tudni, hogy nem csak én gondolom hiányosnak a terméket), és köszönöm az ellenérvet is (nem vagyunk egyformák, de ez nem ez a szép)!
Várjuk az F4-et és a legjobbakat reméljük. :)
Régi szép idők, nemde? Skyrim elég casual lett ahhoz képest.
A perkek-ben pedig annyi fantázia volt mint egy flash játékban. Unalmas perk nevek és nevetséges bónuszok (+25% sebzés). A fallout 3-ban illetve a NV-ben, azért ennél többet tudtak a perkek (nem is beszélve a hangulatos kis leírásaikról, amik MÁR az Oblivion-ban is benne voltak).
A skillekről pedig csak annyit, hogy a varázs szekciót totálisan kiherélték! Többen rebesgetik, hogy a következő varázsiskola, amit valószínűleg kifognak dobni az átváltoztatás lesz.
Őszintén remélem, hogy a Skyrim csak ideiglenes kilengése volt a fejlesztőknek a szélesebb rétegek beszippantására, és innentől (ha lassan is) de vissza csempészik a keményvonalas elemeket, amik miatt gondolkozni is kellett 2 harc között!
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=62980
Rengeteg beszédhelyzetben volt lehetőség arra, hogy egy adott skill miatt új küldetés, segítség váljon elérhetővé.
Továbbá eléggé "rontaná" az rpg hangulatot, ha elvennék a tulajdonságokat.
Egyébként kétlem, hogy az oldal szerkesztői a mezőgazdaságban helyezkedtek volna el.
Viszont te biztosan egy lapátműszerész vagy.
"War never changes!"
u.i. felszopókampány? :D
Parasztok vagytok, mindig is azok voltatok! Egy magára valamit is adó magazin ilyet soha nem ír le. Egyszerűen amatőr és gyökér, ennyi.
Ha igen akkor én >:(......... Megveszem :))
Jöhet, jöhet. Ezzel is olyat kockulok, hogy meghajlik a tér-idő kontinuum ha kijön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.