Fallout 4-bejelentés közeleg?

  • Írta: zoenn
  • 2013. január 9.
  • Pletyka
Link másolása
A Fallout 3-ból ismerős rádiós DJ szinkronjáért felelős úriember szerint a Bethesda hamarosan bejelenti a Fallout negyedik részét. Addig is, ThreeDog saját teaser kampánya jóvoltából úszkál a népszerűségben.

Bizonyára Ti is gyakorta hallgattátok a Fallout 3 rádióadójának műsorát. A játékbeli DJ-nek Erik Todd Dellums kölcsönzi a hangját, a művész úr pedig nemrégiben a Twiiter-csatornáján szellőztette meg, hogy a Bethesda hamarosan bejelenti a Fallout következő részét - legalábbis az ujjainkat már keresztbe rakhatjuk a legjobbakat remélve.

ThreeDog rajongói persze azon nyomban ráharaptak a csontra és faggatni kezdték a fickót, mondván mire alapozza az utalást. A lemezlovas elmondása szerint külön engedélyt kapott a Bethesdától arra, hogy egy külön felszopókampánnyal ágyazzon meg a közelgő bejelentésnek. ThreeDog természetesen semmilyen más konkrétummal nem szolgált.

Egy tavaly augusztusban szárnyra kapott szóbeszéd szerint a Fallout negyedik része feltételezhetően Bostonban játszódik - természetesen a nukleáris világégés után. A fejlesztők a városban jártak, feltérképezték a környéket és előadást tartottak a helyi egyetemen. Köszönjük, DON GONDOCS!

37.
37.
br1Koo
#35: Morrowind lesz a kedvencem a TES-ből nekem is, ez ellen nagyon nehezen tudnak tenni bethesdáék.. :D Az első amivel játszottam és szerintem mai napig a leghangulatosabb :) Rejtett kincsek, daedrikus cuccok, ilyen olyan dolgok.. Ilyenek valahogy nincsenek úgy, vagy legalábbis nem olyan izgalmasak, mint anno a lebegés italallal vadászni minden peremre, hátha van ott valami gonoszság. :D Meg kinyírtam a dunmer figurát tel vosban(asszem) csak hogy meg legyen a komplett daedra páncélzatom. Baromi sokáig el lehetett vele játszani..
36.
36.
andy976
Nagy móka volt a 3. részt úgy végigjátszani, hogy először az operation: anchorage-t fejeztem be, így gyorsan hozzám kerűlt a chinese stealth armor ami szerintem a játékmenetet kafán megbolondította. Nagyon csúnya critical hit-eket lehetett így osztogatni meg jókat mozizni:)
35.
35.
Skyer
#33: Mondjuk én anno telemoddoltam a Morrowindet is. Balmora egy nagyváros lett, mindenhol villáim voltak (amiket órákon át rendeztem be) Seyda Neen is egy kisvárossá alakult..
Bazzeg, most fel kell tennem, megjött a kedvem...
34.
34.
dBLOOD
#28: Irónia akart lenni, szerintem sem kell, de egyrészt a New Vegas meg a Fallout 3 ég és föld (hála az égnek), másrészt pedig abba az irányba megy a göthösda hogy csak olyan tulajdonságok / képzettségek legyenek amik az akcióhoz kellenek (erősebb varázslás, jobb harci képességek, stb.).
33.
33.
névtelenség
#32: Nem is oly régiek.
Idén nyolcadszorra viszem végig. Már a Bloodmoon végén járok. :P
(és csak 3 mod-ot használok)

A Skyrim hibáiba ne menjünk itt bele OFF szinten. Azt már megtettem a megjelenés után 2 hónappal egy másik fórumon (jó hosszú anyag lett). Azért köszönöm az egyetértő reagálásokat (jól esik tudni, hogy nem csak én gondolom hiányosnak a terméket), és köszönöm az ellenérvet is (nem vagyunk egyformák, de ez nem ez a szép)!

Várjuk az F4-et és a legjobbakat reméljük. :)
32.
32.
Skyer
#29: Oh, Morrowind.
Régi szép idők, nemde? Skyrim elég casual lett ahhoz képest.
31.
31.
drat576
#29: engem az vágott a földhöz hogy NINCS spellmaking..
30.
30.
MrBenjamintoto
#29: Szerintem viszont az Oblivion-ban tiszta ratyi volt a skill rendszer egy csomószor tök elvette a játéktól a kedvem szerintem jobb volt a Skyrimes megoldás ha egyszerűbb is!(mondjuk én inkább ilyen casual vagyok mert simán elvagyok a fable-el is de azért az Oblivion-ba is beleöltem vagy 100órát)
29.
29.
névtelenség
Fiúk, fiúk! Mióta tulajdonság a health bar meg a mana bar? TES5-ben nulla tulajdonság volt. A speed pedig igen is kellett volna elvégre 2 faj is fejeltebb végtagokkal volt megáldva! Erre egy khajiit ugyanolyan cammogós lett mint egy tömzsi ork. :P

A perkek-ben pedig annyi fantázia volt mint egy flash játékban. Unalmas perk nevek és nevetséges bónuszok (+25% sebzés). A fallout 3-ban illetve a NV-ben, azért ennél többet tudtak a perkek (nem is beszélve a hangulatos kis leírásaikról, amik MÁR az Oblivion-ban is benne voltak).

A skillekről pedig csak annyit, hogy a varázs szekciót totálisan kiherélték! Többen rebesgetik, hogy a következő varázsiskola, amit valószínűleg kifognak dobni az átváltoztatás lesz.

Őszintén remélem, hogy a Skyrim csak ideiglenes kilengése volt a fejlesztőknek a szélesebb rétegek beszippantására, és innentől (ha lassan is) de vissza csempészik a keményvonalas elemeket, amik miatt gondolkozni is kellett 2 harc között!
28.
28.
drat576
#26: Ja és a Skyrimnél nincs sok döntés, de pl a Fallout New Vegasban azért vannak, és ez a jó irány szerintem
27.
27.
drat576
#26: Jah hogy az attribútum pontokra gondolsz mint a Strength, Agility meg ilyenek? Hát ja a Skyrimban is már csak HP, mana, meg stamina volt, de skillek voltak meg perk pontok is. A speed-et logikus volt szerintem kivenni, a többi maradhatott volna, a F3-ban meg FNV-ban nincs speed, de a többi tulajdonság szerintem nem felesleges, nem kell ezt lebutítani. Mondjuk a Skyrimnál még pont megmaradt szerintem az egyensúly, kivéve ha az ember nem bűvészkedett az enchantinggal meg alchemyvel...a F4-ben az a lényeg hogy maradjon szerepjáték, legyen fejlődés, legyenek választások, mind a küldetéseknél, párbeszédeknél és fejlődésnél egyaránt, ha nem borul ki a mérleg egyik nyelve sem akkor olyan rendszert rakhatnak amilyet gondolnak, csak jó legyen.
26.
26.
dBLOOD
#24: Már csak három (tulajdonság) van az utolsó göthösda-s játékban is. :D
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=62980
25.
25.
névtelenség
#20: Ezért minimum egy pofon járna, neked és a Bethesda-nak is.
24.
24.
Skyer
#20: (Duplapost, fuck me)
Rengeteg beszédhelyzetben volt lehetőség arra, hogy egy adott skill miatt új küldetés, segítség váljon elérhetővé.
Továbbá eléggé "rontaná" az rpg hangulatot, ha elvennék a tulajdonságokat.
23.
23.
br1Koo
#20: Én csináltam egy női karaktert direkt a fekete özvegy perk miatt, de eddig nem találkoztam különösen elütő női megoldásokkal küldetések terén :(. Remélem lesznek a 4-ben is speckó hacukák mint a ghoul maszk, mert a fő karakterem kb úgy néz ki mint egy elegáns Freddy Krueger, öltöny, kalap, halálkarom, ghoul maszk. :D Mondjuk ilyen kis fasza tárgyakkal tele pakolhatnák és mondjuk itt ott elszórhatnák egy hozzájuk illő környezetbe, imádnám :)
22.
22.
Skyer
#17: Gtfo, faggot.
Egyébként kétlem, hogy az oldal szerkesztői a mezőgazdaságban helyezkedtek volna el.
Viszont te biztosan egy lapátműszerész vagy.
21.
21.
drat576
#20: lehet hogy félreértelek de vannak olyan alternatív megoldások küldetéseknél meg párbeszédeknél ahol ha magas valamelyik attribútum pontod vagy skilled akkor új lehetőségek nyílnak meg
20.
20.
dBLOOD
Remélem a tulajdonságokat a Fallout 4-ben is megszüntetik, minek azok mikor úgyis csak ütni-verni kell benne mindent, a párbeszédek során nincsenek tulajdonság-próbák.
19.
19.
strike19
Szerintem a fall out 4 ugyan olyan lesz mint 3.
"War never changes!"
18.
18.
JcGross
Én már nagyon rég várom ezt a bejelentést, remélem már minél hamarabb mutatnak valamit! A Fallout az egyik kedvence franchize-om!

u.i. felszopókampány? :D
17.
17.
" egy külön felszopókampánnyal ágyazzon meg"

Parasztok vagytok, mindig is azok voltatok! Egy magára valamit is adó magazin ilyet soha nem ír le. Egyszerűen amatőr és gyökér, ennyi.
16.
16.
p3ti
#6: Remélem olyan lesz mint a 3. mivel az egy isten volt.
15.
15.
Sanyeszpaloc$
De most komolyan!!!! Tin-tin is szerepel a falloutban, hogy itt a képe?"
Ha igen akkor én >:(......... Megveszem :))
13.
13.
Skyer
Wohoooooooooooooooo.
Jöhet, jöhet. Ezzel is olyat kockulok, hogy meghajlik a tér-idő kontinuum ha kijön.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...