Cyberpunk 2077 - nem lesz nyomasztó játék

  • Írta: zoenn
  • 2013. május 2.
  • Hír
Link másolása
A régi öregek bármennyire is szeretnék, a Cyberpunk 2077 nem támaszkodik teljes egészében a papíralapú szerepjátékra, mert akkor "dögunalmas" lenne. A témaválasztás sem lesz sötét és nyomasztó.

A játék rendezője, Mateusz Kanik az IGN-nek adott interjújában kifejtette, hogy a Cyberpunk 2077 nem támaszkodhat teljes egészében a papíralapú Cyberpunk 2020-ra, mert a mechanika egyáltalán nem működne egy videojátékra lefordítva, és "dögunalmas" lenne.

A CD Projekt RED alkotásában lövöldözéseket és nagy robbanásokat találunk. A fejlesztők aktívabb képességeket szeretnének, amiket pl. a tűzharcoknál használhatnánk kedvünkre, de a könyvben látott passzív képességekről sem kell lemondanunk. Mindennél fontosabb, hogy az eredeti Cyberpunk-hangulatot szeretnék visszaadni, mondván, ők nem pusztán sci-fi játékot készítenek. Ugyanakkor megtartják a papíralapú RPG főbb jellemzőit, ami meglátásuk szerint hatalmas feladat.

Sebastian Stepien kreatív direktor elmondta, hogy a cyberpunk kifejezés nem csupán esztétikai jelző. A játék magában hordozza az elnevezés mögött rejtőző valódi filozófiát is, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy karaktereiknek saját személyisége és története legyen. A stílus és a hangulat tetten érhető akkor is, amikor egy bárban töltjük az időnket iszogatva, beszélgetve, figyelve az emberek reakcióit.

Sok hasonló videojáték is erre a műfajra épül, bár azokból hiányzik az igazi "punk": a lengyelek azt szeretnék, hogy az övék legyen a "legnagyobb punk", ugyanakkor nem céljuk, hogy "sötét és nyomasztó" játékot tegyenek le az asztalra. "Nem Szárnyas fejvadászt készítünk. Ez tele lesz rock 'n' rollal."

Jelenleg még nem szolgálhatunk megjelenési dátummal, csupán találgatni tudunk. A Cyberpunk 2015 vagy 2016 folyamán landol a PC-ken és next-gen konzolokon.

15.
15.
Ross
Én régen játszottam Ősök városával és Shadowrun-nal is. Pontosan értem mire gondol a rendező. Filmre is képtelenség lenne teljes egészében átültetni a papír alapú világot. Más a kettő. Mondjuk én ezt nagyon várom. ha a cyberpunk hangulat meg lesz nem lehet gond. Szerintem nagyon jó érzés egy ilyen világban mászkálni.
14.
14.
dBLOOD
Nyilván ha bevételt akarnak el kell mozdulni az akció és a "könnyen emészthetőség" felé. Nekem nem gond, lesz most három izometrikus rpg is, a következő tíz évre megint rendben lesz az "igazy" rpg-felhozatal...
13.
13.
metercsiken
Engem nem zavar, ha nem nyomasztó, csak a cyberpunk hangulat meglegyen!
És jöjjön már.....! : )
12.
12.
giga321
Nagyon várom már végre észrevették a játékgyártók hogy van potenciál a cyberpunk gamekben most már csak a steampunkot kéne felkarolni de azt sem kell félteni mert a Bioshock Infinite megmutatta hogy ez sincs elfelejtve. No meg a Dishonored.
10.
10.
névtelenség
Ez az első hír a játékkal kapcsolatban, ami vegyes érzéseket kelt bennem. :/
Nagy pénz közbe szólhatott?
9.
9.
adam6751
" A Cyberpunk 2015 vagy 2016 folyamán landol a PC-ken és next-gen konzolokon."

Na ez remek hír! Addigra már van esélyem beszerezni egy next-gen konzolt. Nem beszélve a fejlesztési időről!
Így kéne az AC IV: Black Flag-el és az új CoD-al is. Nem tudom miért kell mindent elsietni...
6.
6.
Josi21
Aki esetleg megnézné "vágatlan" verzióban...

http://www.youtube.com/watch?v=qtRw1YzMnv0
5.
5.
Ooorky
Fallout New Vegas: Dead Money DLC-je iszonyat nyomasztó volt, pont a tehetetlenség érzése miatt szerintem a legjobb része volt az egyik legjobb rpg-nek amivel valaha játszottam...
4.
4.
l4cyk4
Van egy olyan érzésem, hogy ez is mérföldkő lesz az RPG történelemben. Nagyon tudnak a srácok.
3.
3.
aordog
Ez még nagyon tävoli! Szerintem nem jo dolog ennyivel a megjelenês elött hypolni, még akkor sem ha van valami köze a hazai iparnak!
Mär most olyan jätékok jönnek...
2016??? Borítékolhato, hogy ez mire kijön, addigra minden game ezen a szinten fog mozogni!
Ha sikert akarnak, akkor nagyobb tempo kellene!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...