Dragon Age: Inquisition - 40 befejezés, 5 régió?

  • Írta: zoenn
  • 2014. március 28.
  • Pletyka
Link másolása
A BioWare hivatalos fórumának egyik tagja azt állítja, hogy már rátette a kezét az OXM következő számára, így összeszedett minden infót a Dragon Age: Inquisition előzeteséből. Ezek alapján az RPG tényleg hatalmas lesz.

Az Official Xbox Magazine egy delejes előzetessel jelentkezik a Dragon Age: Inquisitionről, ám a részletek már idő előtt kiszivárogtak köszönhetően az egyik leleményes fórumozónak. Persze könnyen lehet, hogy hoax az egész, de azért szedjük össze a tudnivalókat!

Az Inquisition öt fő régiót tartalmaz: Fereldent, The Free Marchest, Orlaist, Nevarrát és Dalest. A köztes helyszíneken különféle Warzone-okat találunk, lesz ilyen Orlaisen, de említést érdemel az ősi elf temetkezési hely, az Emerald Graves is. A derék dalish tündék itt minden elhunyt katonájuk után egy fát ültettek.

A játékosok "drasztikusan" befolyásolhatják az egyes régiók sorsát. Kereskedelmi útvonalakat hozhatnak létre, s ha egy helyszínt elfoglalunk, akkor az ott kialakult gazdaság is felborul. Az ellenségeket nem igazítják a karakterek aktuális szintjéhez, így később visszatérhetünk a már elfoglalt területekre, új kihívásokat keresve.

Az élővilág nagyobb szerepet játszik az új részben, mint korábban, nem pusztán arról van szó, hogy az ellenség véletlenszerűen spawnol az erőforrásokban gazdag pontokon. Ha egy adott lényt folyamatosan vadászunk, könnyen lehet, hogy a kihalás szélére sodorjuk a fajt. Ha sárkányokat vagy banditákat ölünk, annak még nagyobb hatása lesz a vidéken.

A BioWare jelenleg nem készít DLC-t a játékhoz, így elkerülhetik a felesleges vádaskodásokat a lemezen megtalálható, de csak pénzért aktiválható tartalmak kapcsán. A kaland során természetesen társaink is lesznek. Az egyikük Solas, egy hitehagyott, a Fade szakértője, ott van még Iron Bull is, a félszemű zsoldos, akit a qunarik kitaszítottak, illetve Sera, az elf íjász.

A kör alakú párbeszédablakot is finomították a fejlesztők: a választható szövegek mellet, a reakciónkat is kiválaszthatjuk, kifejezhetjük az érzelmeinket, és igen, románcot is kialakíthatunk. Négy Inquisitor-hang áll a rendelkezésünkre, nemenként kettő. Bár fajonként nem kapunk egyedi szinkront, de a játékosok így is testre szabhatják a hős orgánumát.

A karaktergenerálás hasonló a Dragon Age: Originshez, bár a prológus minden egyes karakternél ugyanaz lesz. Mi leszünk az egyetlen túlélője egy nagy horderejű eseménynek, melynek során a Fade rászabadul a világra.

A Dragon Age: Inquisitionnek negyven lehetséges befejezése lehet. A kapott epilógust minden befolyásolja, már a karaktergenerálás is, de főleg a játékban hozott döntéseink. A BioWare szerint mindegyik lezárás érdemileg más lesz, nem csupán apró eltérésekről van szó.

Még két apróság: a páncélhasználatot nem korlátozzák egy-egy adott kasztra, helyette egy fejlett fáradtságrendszer dolgozik a háttérben. A másik jópofa dolog, hogy egy méhekkel teli üveget eldobható fegyverként is használhatunk.

A Dragon Age: Inquisition ősszel jelenik meg PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.

15.
15.
Zombiekiller6
így még tetszetősebb, hát igen ez a Bioware...
13.
13.
DevilGamer
40 befejezés? Az konkrét eredmény! Lesz akkor bőven játékidő.
5 régióban pedig lesz bőven kutatnivaló.

Ezt játékot várom az évben majdnem a legjobban!
12.
12.
drat576
#11: A Dragon Age 2 nem a BioWare hibája volt, 1 év alatt nem lehet összerakni egy rendes RPG-t, én továbbra is kitartok a Bio mellett, az EA-t lehet szidni..
11.
11.
névtelenség
#7: A New Vegas vagy a Neverwinter 2 ezt simán megoldotta. Az egészet úgy kell elképzelned, mint a Mass Effect 3 végét. Minden lényegesebb melléküldetésnek a következményét egy statikus hátteret mutatva tovább mesél a narrátor a döntéseink alapján.

Bazzeg ennyi DA:I után ez az első olyan hír, ahol pozitív előérzetem van az érkező játékkal kapcsolatban.

Ne baszd el Bioware!
10.
10.
Juha
Persze lesz egy kis csúszás, és az elörendelöknek ezért adnak "bonus content"-et (nem dlc-t).

Ha tényleg ki akarják javítani a csorbát, akkor minden "DLC"-t adjanak ingyen, mint pl. A Witcher esete az egyszeri játékossal.

Persze inkább attól tartok, hogy a CDP követi a "nagyok" mintáját, mint fordítva, de ne legyen igazam!
9.
9.
DON GONDOCS
Ez az én szótáramban anyit jelent 4x10 variációban eltérő videót kapunk a játék végén, az 5 régió= 2 királyság 1 középfölde 1 Dungeonok 1sziget
8.
8.
Clayman
#5: Kb annyian, mint a te hátsódat...
7.
7.
makkandis
40 féle befejezés, le a kalappal, bár nem tudom, hogy felismernék-e ennyi színt... lehet nehéz lesz megkülönböztetni a vörös befejezést a török pirostól.
6.
6.
eszem
Nem azt mondták, hogy nem lesznek dlc-ék, hanem, hogy jelenleg nem készül és így nem lesz a játékba csomagolva kezdéskor. Utána még bőven lehet és ismerve a tendenciákat bőven lesz is...
5.
5.
Cristiano
az igen sokan ki fogják játszani: )
3.
3.
caligulanero
most akkor az előző két játék döntései nem fognak számítani?
2.
2.
hedzsooo
Ha a BioWare a gyengécske második rész után komolyan szeretné meglepni a rajongókat (kellemes meglepivel), akkor szerintem egyáltalán nem kizárt, ami a cikk címében kérdésként szerepel. ;) :)
1.
1.
elvan a gyerek ha jatszik
Már nagyon nagyon várjuk! :D

(Addig kipörgetjük még egy párszor az Origins (+ DLC)+ Awakening+ 2 triót.

Jut is eszembe: HÁLTA ISTENNEK és a Bioware kivételes józan paraszti eszének hogy nem gondolkodnak DLC-ben.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...